Плъгин версията идва с променен външен вид, проправяйки пътя за втория PHEV от Крю
Актуализираният Bentayga Hybrid се очаква да бъде най-продаваният вариант на луксозния SUV на Bentley, който пристига като първия от двата хибридни модела от Крю през 2021 г.
Обновеният хибрид пристига само година след пускането на оригиналната версия, след множество актуализации на дизайна, интериора и технологиите за по-широката гама Bentayga през лятото на 2020 г.
Това ще помогне да бъде проправен пътят за Bentley да постигне целта си да предлага само plug-in хибриди и електрически автомобили до 2026 г., а по-късно тази година към него ще се присъедини и PHEV версия на седана Flying Spur.
Подобно на стандартния Bentayga, хибридният възприема нов външен вид с по-голяма радиаторна решетка, LED матрични светлинии по-широки калници, докато елипсовидните спирачни светлини, вдъхновени от купето Continental GT на марката и преместената регистрационна табела отличават задната част от този на своя предшественик.
Актуализациите на салона са съсредоточени около информационно-развлекателната система, която се отказва от тежката подредба на базовия модел за предимно чувствителна на допир настройка с 10,9-инчов централен дисплей с висока разделителна способност и безжични Apple CarPlay и Android Auto, оборудвани като стандарт.
Портовете USB-C и безжичните зарядни телефони също вече са стандартно оборудване, докато услугите за свързване My Bentley функционират чрез вградена SIM карта, така че могат да се използват без свързан телефон.
Новият Bentayga Hybrid се захранва от същия бензино-електрически задвижващ механизъм като своя предшественик, съчетавайки 3,0-литров бензинов биткурбо V6 с мощност 443 к.с. с електрически двигател с мощност от 126 к.с.
Литиевата батерия от 17,6 кВтч също е преместена , което дава каталожен NEDC електрически пробег от 31 мили (50 км), въпреки че това вероятно ще бъде по-близо до 24 мили (38,5 км) при цикъла WLTP.
Bentley твърди, че повече от 90% от настоящите собственици на Bentayga Hybrid използват автомобила си "ежедневно или няколко пъти седмично" и около половината постоянно карат по-малко от 30 мили наведнъж (48 км). Въз основа на тези статистически данни, по-голямата част от пътуванията, казва Bentley, "могат да бъдат постигнати напълно само с електричество".
Батерията може да се зареди напълно за два часа и половина до 7,2 кВт и се допълва чрез регенеративно спиране в EV и хибриден режим. Системата за хибридна ефективност при д0вижението на Bentayga може автоматично да превключва между двигателя с вътрешно горене и електрическата мощност на различни етапи от планирания маршрут за максимална ефективност, а педалът на газта ще вибрира, за да насърчи водача да се движи към кръстовища за оптимална регенерация.
Режимът EV се активира автоматично при стартиране, но Bentayga Hybrid също може да се задвижва само с помощта на бензиновия двигател в режим Hold. Все още не са потвърдени данните за ефективността, но обновеният хибрид трябва да съответства на 5.2 сек от 0-62 мили (96 км/ч)и максимална скорост 158 мили в час и емисии на CO2 от 79 г/км.
Актуализираният Bentayga Hybrid трябва да пристигне при дилърите през лятото на 2021 г. Може да се очаква да има леко увеличение над началната цена на 130 500 лири за базовия автомобил.