Многоцветният покрив Multitone Roof има три цвята: San Marino Blue, Pearly Acqua, Jet Black
Дизайнерският екип, ръководен от Оливър Хайлмер, извърши цялостно обновяване, сравнимо с реформата от 2018 г. Той засегна моделите с каросерии хечбек с три и пет врати Mini One, Cooper, Cooper S, кабриолет кабриолети и електрическия автомобил Cooper SE (версията John Cooper Works беше актуализирана през лятото на 2020 г.). Почти няма новини от техническа гледна точка . Добавени са две опции - нова версия на адаптивното окачване с регулиране на амортисьорите в рамките на 50-100 милисекунди и активен круиз контрол.
LED светлините вече се предлагат с черна основа в базовото изпълнение. Радиаторната решетка е същата, но кантовете й са станали по-дебели. Предната броня е загубила черната вложка в центъра и е изцяло боядисана в цвета на каросерията, фаровете са заменени с вертикални въздухозаборници.
Отзад само бронята е станала нова, която се променя в зависимост от версията. Тя повтаря очертанията и включва фарове за мъгла под формата на тесен светодиоден блок. Дизайнът на мигачите , имитиращ флага на British Union Jack, вече е достъпен в базовото изпълнение.
Останалите промени са декоративни, например, хромираните елементи са пребоядисани в гланцово черно Piano Black, обявени са още три цвята на каросерията (сиво, синьо, жълто) и пет варианта на лети джанти (17 и 18 инча) . „Всички иновации имат обща цел: да изчистят MINI! По-малко сложност, повече личност “, посочва Хайлмер.
Стандартно са включени 5-инчово цифрово арматурно табло, 8,8-инчов централен дисплей, актуализиран спортен многофункционален волан (отопляем за първи път) и електронна ръчна спирачка. Въздушните дефлектори отстрани на са с променена форма. Ambient Light в 12 цвята вече работи съвместно с екрани с режими Lounge и Sport.
Многоцветният покрив Multitone Roof (световна иновации) има три цвята: San Marino Blue, Pearly Acqua, Jet Black. Нюансите се нанасят един след друг, използвайки технологията Spray Tech ("мокро върху мокро"). Има леки вариации в процеса на боядисване поради условията на околната среда, така че всеки хечбек с многоцветен покрив е уникален по свой начин, казва Оливър Хайлмер.
Гамата бензинови агрегати, както и преди, се състои от 1,5 турбокомпресор (75, 102, 136 к.с.) и 2,0 четирицилиндров турбо агрегат (178 к.с.), работещи в комбинация с шестстепенна механимна и седемстепенна роботизирана трансмисия Steptronic с два съединителя. Електрическият автомобил Cooper SE все още развива 135 кВт(184 к.с., 270 Нм), а батерия с капацитет 32,кВтче достатъчна за автономен пробег 203-234 км (WLTP). Приемането на поръчки вече е отворено в Европа, доставките на автомобилите за клиенти са планирани за март.