Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обсъждат Хамилтън на пилотския брифинг

16.10.2008 17:02
Туит

Поведението на Люис Хамилтън на пистата ще бъде обект на дискусии на пилотския брифинг по време на уикенда в Китай.

Директорът на Асоциацията на Гран при пилотите (GPDA) Марк Уебър заедно с Ярно Трули ще коментират пред състезателния директор във Формула 1 Чарли Уайтинг поведението на Хамилтън по време на състезанията на „Монца“ и „Фуджи“. И двамата обаче не желаят по никакъв начин да се намесват в битката за шампионската титла.

Трули е разочарован от действията на британеца в Япония, където въпреки че изоставаше с една обиколка, не го пропусна пред себе си.

„Определено съм недоволен“, коментира пред Autosport италианецът. „Бях начело, а той изоставаше с една обиколка. Въпреки това два тура ме държа зад себе си. Това ми струва секунда и половина, времето, което не ни достигна, за да останем пред Renault (Неслиньо Пикет) след вторите спирания. Не казвам, че щяхме да сме 100 процента пред тях, но понякога тези неща могат да променят изцяло развоя на състезанието.“

„Люис дори не поглеждаше в огледалата, защото се върна на пистата точно пред мен и ме държа така две обиколки. Може би трябваше да обърне по-голямо внимание, тъй като така или иначе не участваше в борбата за разпределение на точките. Той се движеше последен, не мога да разбера защо се държа така.“

Уебър също планира да коментира поведението на своя колега пред Чарли Уайтинг, но за действията му в първия завой след старта, независимо, че британецът получи 25 наказателни секунди и „изкупи греха си“.

„Зоните за спиране са проблемни, не може да се движиш както си поискаш в тях“, коментира Уебър. „Изгубихме един маршал на „Монца“ (през 2000 г.) при подобна ситуация. Много е трудно да промениш състезателната линия, когато не знаеш какво те очаква. Това е единственото нещо, което трябва да обсъдим.“

Уебър също не пропуска да спомене поведението на Хамилтън миналия сезон на „Фуджи“, когато заради неадекватните си движения зад колата за сигурност подлъга Фетел и младият германец се заби в автомобила на Red Bull. Връща се и към агресивните изпреварвания на Люис на „Монца“ през септември.

Въпреки това австралиецът отрича да има нещо против пилота на McLaren и не иска по никакъв начин да се намесва в битката за шампионската титла. „Не искам да мачкам Хамилтън, става дума единствено за маневрите му.“

Коментари
comments powered by Disqus