Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обявиха победителите в Рено Нисан България Мастър Инициатива

29.05.2012 09:44
Туит

Конкурсът Рено Нисан България Мастър Инициатива награди най-добрите студенти с реализация на своята идея под формата на стаж в компанията.

Реализация на идеята, представена в конкурса, под формата на стаж в Рено Нисан България, получиха победителите във финала на шестото издание на Рено Нисан България Мастър Инициатива. По този начин конкурсът даде възможност на най-добрите участници не само да представят, но и да приложат в реална бизнес среда своята разработка. Това са Илина Мутафчиева от УНСС и Петър Бучков от Софийски Университет „Св. Климент Охридски”. Те достигнаха най-близо до същността на поставената тема и дадоха най-добрата идея за популяризиране на новото поколение Renault Clio в социалните мрежи.

Всички участници трябваше да разкажат по атрактивен начин, под формата на пет минутно филмче, за бъдещото поколение на Renault Clio,  вдъхновени от електрическия концептуален модел Renault DeZir. От всички участници и 50 записали се екипа,само 5 екипа финалисти бяха поканени на финала на конкурса, който се състоя на 17 май 2012. Финалистите представиха пред журито на конкурса своите идеи и бяха оценени от него.  Сред тях бяха представители на УНСС, СУ, Технически университет Варна, Икономически университет Варна и Технически иниверситет, София. От всички тях Илина и Петър получиха първо място и ще имат възможността да работят за осъществяване на идеята си под формата на двумесечен стаж заедно с екипа на Рено Нисан България това лято.

Членове на журито на конкурса тази година бяха Мирослав Николов - главен редактор на auto motor und sport, Николай Неделчев - изпълнителен директор на рекламна агенция Publicis, Александър Бойчев - журналист и представители на Рено Нисан България. Мастър Инициатива се провежда със съдействието на студентската организация AIESEC, акумулираща множество млади и будни таланти, както и с медийното партньорство на Job Tiger TV.

С конкурса Мастър Инициатива Рено Нисан България се стреми да стимулира младите хора в България да влязат в реалния бизнес тон още преди да са излезли от академичните зали и не на последно място - да чува техния глас и да ги провокира да споделят своите свежи идеи. 

Коментари
comments powered by Disqus