Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обявиха Toyota за най-скъп автомобилен бранд

21.05.2014 12:16
Туит
Обявиха Toyota за най-скъп автомобилен бранд

На второ място сред производителите на превозни средства е BMW

Английската изследователска компания Millward Brown Optimor публикува рейтинга на най-скъпите брандове в света. Сред първите 100 търговски марки, представени в изследването, от автомобилните брандове се оказаха само шест. Най-скъпият от тях е Toyota, която в общия рейтинг е на 26-о място. Неговата стойност се оценява на 29,6 млрд. долара. В сравнение с резултатите през 2013 г.  японската компания е изгубила три позиции.

На второ място сред автомобилните производители е BMW. Експертите оценяват стойността на баварската марка на 27,7 млрд.  долара. През миналата година BMW заемаше в рейтинга 25-о място, а сега се оказва на 32-ро. Трети е Mercedes-Benz (21,5 млрд. долара), подобрил своите показатели с един пункт и в общата класация се намира на 42-ра позиция.

Четвърта е Honda, която се оценява на 14 млрд. долара. Сред първите 100 компании японската марка е на 70-о място. Петият сред  автомобилните брандове е Ford, който е поставен на 84-та позиция. Експертите на Millward Brown Optimor оценяват американската компания на 11,8 млрд. долара. В престижния рейтинг на най-скъпите брандове влиза и Nissan (11,1 млрд. долара), заемащ 90-о място.

За най-скъпи брандове в света анализаторите определят Google (158,8 млрд. долара), Apple (147,8 млрд. долара) и IBM (107,5 млрд. долара).

Коментари
comments powered by Disqus