Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Oettinger VW Scirocco: Touch The Sun

01.10.2008 22:03
Туит

Scirocco стана обект на "покушение" от страна на немския тунер Oettinger. Фирмата със седалище Фридрихсдорф присвоява и последната нотка сдържаност, характерна за повечето модели на компанията от Волфсбург.

Агресивният бодикит включва преработена предна престилка и нови странични прагове. Между четирите бляскави накрайника на изпускателната система пък е монтиран масивен дифузьор. Специалните колела на Oettinger са във формат 20 цола. В салона от друга страна ни посрещат карбонови апликации и алуминиеви педали. 

Преработеният блок за управление на двулитровия турбодвигател повишава мощността му на 240 к. с., докато 1,4-литровият TSI-агрегат се сдобива с 200 "кончета". В момента немските конструктори работят върху усъвършенствана версия на 2.0 TFSI, чиято производителност ще достигне 350 к. с. и 470 Нм върхова тяга. 

За настоящото изпълнение хесенци са подготвили още регулируемо окачване и по-устойчива спирачна система.
Коментари
comments powered by Disqus