Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официална премиера за Honda RA108

29.01.2008 15:01 1
1
2571828487
Туит

Honda Racing няма право на повече грешки във Формула 1 след провала през сезон 2007, заяви председателят на отбора Ясухиро Уада по време на официалната презентация на новия автомобил – RA108.

През 2006 година Honda спечели първата си победа, но миналия сезон, вместо да продължи възходящия темп на развитие, се срина в дъното на таблицата. Дженсън Бътън отвоюва с огромни мъки шест точки за базирания в Бракли тим, а Барикело остана за първи път в своята кариера с нулев актив. В крайното класиране при конструкторите Honda си заслужи единствено деветото място, но заради наказанието на McLaren прогресира до осма позиция.

Грешките са неизменна част от процеса на работа 

„Както знаете, миналият сезон бе изключително труден и твърде разочароващ за нашия екип”, коментира Уада на официалната презентация на RA108, който дебютира миналата седмица във Валенсия. „Но това вече е зад нас. В Honda винаги искаме от служителите да се отдават докрай на предизвикателството, да преследват високи цели и никога да не се страхуват от евентуалните грешки. Те са неизменна част от процеса на работа, особено когато си поставяш високи цели. Но са приемливи единствено в този случай. Нужно е да се учим от грешките си и да продължаваме уверено напред, което и ще направим през тази година.”

„В отбора има нови лица, нови идеи, които ще ни помогнат да продължим напред. Доволен съм много от промените, които направихме. Новият автомобил представлява мащабна еволюция на RA107. Коргирахме и цялата маркетингова концепция. Ще направим всичко възможно, за да зарадваме феновете на Honda по целия свят, преследвайки мечтите си”, завършва Уада.

Босът на Honda Ник Фрай описа процесите в отбора като „ускорена еволюция”, която има за цел да върне тима в челото на стартовата решетка. „Очакванията ми за 2007 година не се оправдаха”, заяви Фрай. „Поради тази причина за последните шест месеца в отбора настъпиха много промени. Наричам този процес ускорена еволюция. Цялостната философия на новия автомобил е променена, във всеки един аспект има нови идеи. Когато потеглим към Мелбърн, всяка част от болида ще бъде различна спрямо миналогодишния й аналог.”

Рос Браун: Месията 

Преструктурирането на техническия екип в Honda приключи с номинирането на Рос Браун, който ще ръководи отбора успоредно с Ник Фрай. Бившият технически директор на Ferrari заяви, че основната му цел е постепенният прогрес. „Амбициите ни са да напредваме постоянно. Докато прогресът е налице, ще бъдем доволни. Надяваме се съвсем скоро да сме отново в зоната на точките. Имаме страхотен потенциал, както в Бракли, така и в Япония. Целта ни е да се възползваме по максимално добър начин от него”, коментира Браун.

„Миналата година определено не бе лека за целия отбор... Автомобилът постигаше високи нива на притискателна сила, но по твърде агресивен начин, това беше основният проблем. При подготовката на новата кола работихме основно върху това, опитахме се да генерираме добри нива на аеродинамично прилепяне, но по много по-удачна, по-лесна за оптимизация схема. Изтънихме шасито, променихме цялостната конструкция, за да имаме нужния потенциал, особено що се касае до развитието на аеродинамиката по време на сезона. Не крия, очаква ни много интензивна година от гледна точка на развойния процес, имаме цял куп нови идеи, искаме колата да търпи постоянни промени през сезона.”

„Автомобилът пред вас е базисната спецификация от октомври и ноември. Преди старта на сезона в Мелбърн ще видите множество мащабни промени – нов капак на двигателя, нов под, нови крила, нови баджборд компоненти и елементи около тях. Това е началото, от тук стартира същинската ни програма”, допълва Браун.

Обновена цветова схема 

Цветовата схема на болида се различава от миналогодишната, но цялостната концепция е запазена. Върху RA107 не присъстваше нито едно от имената на основните спонсори, а се открояваше сателитна снимка на Земята и адреса www.myearthdream.com . Наследникът RA108 е решен пердимно в бяло, като екологичният акцент е изнесен в задната част на автомобила. Новата програма на Honda, която отново залага на "зелените" ценности, е наречена earthdreams.

Междувременно ръководството на отбора потвърди, че Майк Конуей и Лука Фелипе ще допълнят пилотската линия на отбора като част от програмата на Honda за развитие на млади таланти.

Коментари

asa
С една дума:ТАРАТАЙКА!:(

comments powered by Disqus