Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официална премиера за Renault R28

31.01.2008 17:01 7
7
2571828548
Туит

Renault F1 представи официално новия болид на отбора. R28 дебютира седмица по-рано във Валенсия по време на колективните тестове във Формула 1, но премиерата се състоя днес в Париж.

Цветовата схема на R28 не е променена, като върху нея се откроява отново логото на финансовата компания ING. Целите на отбора след провала през миналия сезон обаче са коренно различни. „Очакванията са ни отново да имаме нужното темпо, за да се върнем в битката за челото“, коментира президентът на Renault F1 Бърнард Рей. „Това е целта, която трябва да постигнем с новия автомобил. От техническа гледна точка, всеки от нас положи неимоверни усилия, за да преодолеем проблемите от миналата година. От гледна точка на пилотите, завръщането на Фернандо Алонсо е от голяма полза за нас. Целият тим е настроен оптимистично.“

Техническият директор Боб Бел заяви, че отборът е вложил много усилия, за да се справи с проблемните зони, които провалиха Renault през миналия сезон. „2007 година бе лоша с оглед на стандартите, които налагаме в тима. Очакванията ни и тези, отправени към нас, за 2008-а са пределно високи. Ние носим отговорност за това да предоставим конкурентен автомобил на пилотите. Проблемите от миналия сезон вече са далеч назад..."

"Целият екип положи огромни усилия върху развойната дейност, главно по отношение на аеродинамиката. Специално внимание обърнахме върху предната част на автомобила, крилото е напълно ново, каквото е и окачването. Задницата също е коренно променена. По време на първия тест R28 демонстрира впечатляваща надеждност, регистрирахме сериозен напредък и по отношение на поведението на автомобила. Категоричен съм, че предимствата, които са видни в аеродинамичния тунел, ще са налични и на пистата", завършва Бел.

„Щастлив съм, че отново съм тук“, коментира Фернандо Алонсо, който спечели две титли за Renault през 2005 и 2006 година. „Лесно ми е, защото познавам добре отбора, работя без проблеми с тестовия екип, а още на първия ден бях в производствените помещения на Renault, за да ми вземат размери за седалката. Сякаш не е минала една година. Чувствам се така, сякаш е краят на сезон 2006. Щастлив съм, разбирам се добре с всеки един в отбора, това е, радвам се наистина много“, допълва Алонсо, който бе отговорен за дебюта на R28 миналата седмица във Валенсия.

Пикет, който през 2006 година бе основен конкурент на Люис Хамилтън за титлата в GP2 сериите, е оптимистично настроен преди началото на сезона. „Резултатите, които ще постигна, зависят основно от прогреса с автомобила. Ако болидът има потенциал за подиума, ще се старая да съм сред тримата най-бързи, ако има потенциал за победа, естествено, че ще се опитам да спечела. Каквото зависи от мен, ще го направя“, заяви Пикет. „Очаква ни дълъг път до старта на сезона в Мелбърн. На този етап съм фокусиран единствено върху предстоящите тренировъчни сесии и върху развойната програма на отбора.“

Междувременно Renault потвърди, че Лукас ди Граси ще изпълнява функциите на трети, а Ромен Гросжан - на тестови пилот.

Коментари

megan 19 несебър
това е колата на шампиона :) ПО ДОБРО ОТ ТОВА ЗДРАВЕ МУ КАЖИ THE BEST OF THE BEST RENAULT

hitarpotar
ха, ето го и един от опашкарите.

stif
На вид наистина е хубава. Но ще видим какво ще стане. B-)

Кирил
Болидът на Renault ме изненада доста приятно. Дано е поне толкова бърз, колкото иновативен. Не вярвам обаче и през този сезон да се борят за победата :(

бррр
ха точно тази година ще ШАМПИОНСКАТА КОЛА както по следващата и по следващата и така нататък. :-D

габровец
да!наистина!само че не и тази година! ;) >:-) :p

asa
Ето я ШАМПИОНСКАТА КОЛА ПИЧОВЕ!!!! :-D

comments powered by Disqus