Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Арабаджиев проби във Формула 1

12.11.2010 13:00 10
10
2571884322
Туит

Владимир Арабаджиев ще кара за екипа на Lotus на предстоящите тестове за млади пилоти във Формула 1. Българинът преговаря за участие в азиатските и европейските серии в GP2 с екипа на Air Asia, който също е собственост на Тони Фернандес.

След края на сезон 2010 този уикенд в Абу Даби ФИА дава възможност на отборите да тестват в рамките на два дена въпреки забраната, но при условие, че използват пилоти с малко или въобще без опит. Това бе добре дошло за българския представител в GP2 сериите, който подписа с екипа на Lotus. Владо ще кара на 17 ноември и ще стане първият българин, участвал по някакъв начин във Формула 1.

"Много съм развълнуван от поканата да участвам в този тест", коментира Арабаджиев в официалното съобщение. "Lotus Racing Team е един от най-професионалните отбори във Формула 1. За нов екип, който стартира едва през миналата година, има невероятен напредък през този сезон.  Lotus Racing Team разполага с най-добрия автомобил от новите отбори във Формула 1 и възможността да карам T127 на една от любимите ми писти е сбъдната мечта".

Именно на тази писта Владо Арабаджиев записа и рекордното време в GP2 сериите по-рано през тази година в азиатския шампионат.

На този етап програмата на българина за 2011 г. не е уточнена, като се водят преговори с тимовете от GP2 за пълен сезон – в Азия и основните серии. Една от опциите пред него е Air Asia, тимът на Тони Фернандес (собственикът на Lotus Racing) в GP2 и GP3. Именно за тези преговори ще отговаря и новият мениджър на Владо Найджъл Гордън-Стюарт.

Коментари

The Stig
Каквито и да са, след това Момчил Манчев ще убеди всички, че времената всъщност са страхотни, въпреки световния заговор срещу Владко, че всички трябва да се гордеем с него и да го подкрепим с SMS на номер 85236 (Vlado) за договор за първа резерва в HRT. Стискаме палциии!

boro
Не е случаен, и парите не са му случайни. Но нека изчакаме следващата седмица все пак, току виж да даде добри времена, макар че лично мен много ме съмнява...

САМ
Случаен? Случаен?...колко да е случаен?

annylazarova
ЕЕЕЕ,все ще се намерят,,доброжелатели,,и ще пишат нещо злобно....дори и последен във ,,Формулата,,,това е успех за момчето и за цяла България...успех Влади,натрй им муцуните,докажи,че не е случайно участието ти!!!

Дон Цеци
Чудесна новина! Само дето съм чувал, че да караш във Формулата не е като да стреляш по другите пловдивски гангстери. Не знам, може и да не е вярно.

Батето
Каква ли е вероятността последните два коментара да са на един и същи човек? :)))

Анонимен
Наи накрая доживяхме наше момче в наи великия спорт!Успех Влади

Анонимен
USPEH NA NA6ETO MOM4E

:))
Гришо сигурно е последен с камиончето в хола под масата.

Гришо
Ха-ха, последен в GP2, сега последен и във Ф1...

comments powered by Disqus