Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Citroen избра Мийк и Йостберг

09.12.2013 22:52
Туит
Официално: Citroen избра Мийк и Йостберг

Крис Мийк и Мадс Йостберг ще карат за екипа на Citroen в Световния рали шампионат догодина. Мико Хирвонен, който прекара два сезона във френския тим, вероятно ще се върне в M-Sport, като негов съотборник ще бъде Роберт Кубица.

След като Себастиен Льоб сложи точка на кариерата си в Световния рали шампионат, а Дани Сордо и Хирвонен се представиха меко казано посредствено зад волана на DS3 WRC, Citroen направи обратен завой в пилотската си линия. Ив Матон освободи двамата си досегашни титуляри, за да подпише с шампиона в IRC за 2009 г. Крис Мийк и победителя от рали „Португалия 2012” Мадс Йостберг.

Решението на Матон е меко казано изненадващо, тъй като нито Мийк, нито Йостберг имат потенциала да изведат отбора отново в челото на шампионата. Британецът е опитен, разполага и със скорост, но допуска твърде често грешки. Доказателство за това са двете му участия със заводския тим на Citroen тази година, завършили с отпадане.

Йостберг пък бе изненадата на сезон 2012, но само за да се превърне в разочарованието на 2013 година. Норвежецът записа едва два подиума с екипа на M-Sport, докато съотборникът му Тиери Нювил завърши втори в шампионата.

Трети пилот на Citroen остава Халид Ал-Касими, който на практика осигурява финансирането на тима и вероятно е имал съществен глас при избора на пилотската линия за догодина. Неговата програма включва състезанията в Швеция, Португалия, Италия и Испания.

Освободените от Citroen Дани Сордо и Мико Хирвонен вероятно ще останат и догодина във WRC. Испанецът ще кара за Hyundai в асфалтовите ралита, докато Хирвонен ще се върне в екипа на M-Sport, където записа и най-големите си успехи. Негов съотборник може да бъде Роберт Кубица, който е фаворитът на Малкълм Уилсън за сезон 2014. Официално потвърждение от британския тим обаче все още няма. 

Коментари
comments powered by Disqus