Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: ФИА забрани радиото, ако помага на пилота

11.09.2014 15:13
Туит
Официално: ФИА забрани радиото, ако помага на пилота

ФИА официално забрани комуникацията между питуола и пилота, която има пряко отношение върху представянето му на пистата.

Стратегическата група към Формула 1 обсъждаше забраната по време на италианската Гран при, но въвеждането й преди старта в Сингапур е изненада. То стана възможно благодарение новото тълкуване на правилника.

Член 20.1 гласи, че "пилотът трябва да управлява автомобила сам и без чужда помощ". Преди комуникацията по радиото не се тълкуваше като външна намеса, но новата интерпретация изрично подчертава, че съобщенията от питуола, които касаят пряко представянето на състезателя, са в разрез с правилника.

По всяка вероятност отборите ще намерят начин, чрез който да заобиколят тази рестрикция, въпреки че предаването на данни от питуола към автомобила е забранено от член 8.5.2 и това изрично се подчертава в съобщението, с което ФИА информира тимовете за новото тълкуване. Въпросът е, че кодираните послания, които така или иначе се използват във Формула 1, няма как да бъдат изчистени, без да се елиминира тотално комуникацията между състезателния инженер и пилота.

Новото тълкуване на правилника ще се прилага за първи път в Гран при на Сингапур следващата седмица.

Коментари
comments powered by Disqus