Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Хайдфелд заменя де ла Роса в Sauber

14.09.2010 14:10 2
2
2571880617
Туит
Официално: Хайдфелд заменя де ла Роса в Sauber

Ник Хайдфелд ще замести Педро де ла Роса в екипа на Sauber за оставащите пет кръга до края на сезона. Причината за това е желанието на Петер Заубер и неговият екип да се възползват от опита на своя бивш пилот с автомобилите от Хинвил.

В края на миналата година с оттеглянето на BMW от Формула 1 Ник Хайдфелд остана без отбор. След като всички вакантни позиции на стартовата решетка бяха заети, 33-годишният германец прие офертата на Mercedes за тестови пилот, а малко по-рано тази година пое функциите на официален тестер за Pirelli. За предстоящата Гран при на Сингапур обаче Хайдфелд отново се връща в кокпита и ще застане на грида и то за бившия си отбор.

„Нямам търпение отново да се състезавам във Формула 1 на предстоящата Гран при на Сингапур и до края на сезона“, коментира Ник. „След последните няколко месеца съм по-мотивиран отвсякога.“

„Това бе трудно решение“, допълва собственикът на тима Петер Заубер. „Искам да благодаря на Педро за неговия професионализъм. Подписвайки с Ник, ние си осигуряваме пилот, когото познаваме изключително добре и който може да ни помогне много да оценим потенциала на нашия автомобил.“

Опитът на Хайдфелд с автомобилите на Sauber едва ли единствената причина за тази рокада в тима. Все пак Бързия Ник е единственият пилот, който има някакъв опит с новите гуми на Pirelli, а това може да е от изключително значение за сезон 2011 и подготовката на новите болиди, която тече в момента активно.

Де ла Роса логично бе разочарован от решението на Sauber, след като чака цели седем години, за да се върне във Формула 1 като титуляр. „Изненадам съм от това решение, но го уважавам. Искам да пожелая на всички късмет до края на сезона и да заявя, че все още планирам да карам във Формула 1 и през 2011 г.“

Коментари

Aнонимен
Какво му е странното? Педро е голям педро и нищо не направи, а Бързия Ник може да подпомогне усилията на Камуи. Освен това Ник държи рекорда за най-много състезания, в които е класиран - 41!

Aнонимен
СТРАННО РЕШЕНИЕ !!! КЪСМЕТ НА НИК, ВСЕ ПАК.

comments powered by Disqus