Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Хирвонен ще бъде новият съотборник на Льоб

16.11.2011 16:46
Туит
Официално: Хирвонен ще бъде новият съотборник на Льоб

Мико Хирвонен ще замени Себастиен Ожие в екипа на Citroen, обявиха официално от френския тим. Договорът на финландеца е за период от две години.

31-годишният Хирвонен, който е заводски пилот на Ford от 2006 г. насам, има три вицешампионски отличия със Синия овал в рамките на последните четири сезона и две титли при производителите (2006 и 2007 г.). Наследникът на Маркус Грьонхолм обаче така и не можа да реализира неговите успехи и да се пребори за първото място в шампионата на пилотите, което вероятно е една от причините да смени отборната си принадлежност. При положение че негов съотборник ще бъде Льоб, това едва ли ще се случи, което автоматично води до друго предположение, а именно че Ford няма да продължи заводската си програма.

Причината пък Ожие да напусне Citroen е несъгласието му да изпълнява ролята на втори пилот, която му бе отредена, след като Льоб преподписа със Citroen за още две години. „Първоначално Citroen Racing имаше договор със Себастиен Ожие и Жулиен Инграсиа до декември 2013, но се взе решение той да бъде прекратен след края на сезон 2011“, гласи официалното съобщение на тима.

„Това, че Себастиен Ожие и Жулиен Инграсиа напускат екипа ни, има и емоционална страна“, допълва тим-шефът Оливие Кенел. "Citroen Racing ги обучаваше, първо в J-WRC, после в Citroen Junior Team, а накрая и в Citroen Total World Rally Team. Те записа един много силен сезон, спечелиха пет победи и завършиха трети в шампионата на пилотите. Имаха и голям принос към спечелването на титлата при производителите, както и към осмата титла на Себастиен Льоб и Дание Елена, едно уникално постижение в света на моторните спортове.“

„Щaстливи сме да привестваме Мико Хирвонен и Ярмо Лехтинен. Те бяха най-големите ни съперници през последните четири сезона. Ето защо нямаме търпение да започнем сътрудничеството си. Мико е талантлив пилот и неговото постоянство ще ни е от голяма полза в битката за титлата при производителите, която искаме да запазим.“

Очаква се от Ford да потвърдят Ожие в близко бъдеще, но при положение че решат да продължат програмата си във WRC. По този начин Синия овал ще се сдобие с двамата най-бързи пилоти на макадам, но и двама от най-рисковите. Комбинацията Льоб и Хирвонен пък е най-балансираната в Световния рали шампионат от дълги години насам.

Коментари
comments powered by Disqus