Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Kawasaki остава в MotoGP

26.02.2009 17:42
Туит

Японският производител обяви, че ще продължи програмата си в MotoGP, но само с един заводски подготвен мотоциклет.

В началото на годината Kawasaki излезе с официално съобщение, че напуска MotoGP заради финансовата криза, но ръководството на компанията преразгледа позицията си и прецени, че може да остане в шампионата и да предостави на Марко Меландри заводска машина.

„След серия от конструктивни разговори между Kawasaki, Dorna и други заинтересовани страни бе взето решение за сформиране на нов отбор с един представител за сезон 2009 в MotoGP шампионата“, се казва в официалното изявление на компанията. „Отборът ще използва мотоциклети на Kawasaki и нужните материали за поддръжка. Kawasaki прие този нов подход от една страна заради нуждата от ограничаване на инвестиции и от друга – заради необходимостта от конструктивно решение, което да задоволи всички засегнати страни.“

Компанията Dorna, която е организатор на шампионата, търсеше усилено начин да запази Kawasaki на стартовата решетка. Един от възможните варианти беше водещият тим в категорията на 250 кубиковите – Aspar, да поеме останалият без заводската подкрепа отбор. Кармело Еспелета, шефът на Dorna, дори не изключи възможността да се стигне до съд, тъй като договорът на японския производител изтичаше едва през 2011 година. Вероятно това е една от причините Kawasaki да промени първоначалното си решение.

Бившият състезател на Ducati Марко Меландри ще кара за японския тим през новия сезон.

Коментари
comments powered by Disqus