Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Латвала и Ожие ще бъдат съотборници във VW

17.10.2012 11:48
Туит
Официално: Латвала и Ожие ще бъдат съотборници във VW

Яри-Мати Латвала ще бъде съотборник на Себастиен Ожие в заводския тим на VW догодина. След като Ford обяви, че напуска WRC, най-логичното бе 27-годишният финландец да приеме офертата на немската компания.

Слуховете, че Яри-Мати Латвала ще се присъедини към екипа на VW, се настаниха трайно в сервизния парк още през пролетта, но едва преди старта на рали „Франция” 27-годишният пилот потвърди, че има оферта от германците. Тогава той заяви, че все още не е взел окончателното си решение, което до голяма степен ще зависи от ангажимента на Ford към световния шампионат. Ето защо след официалното съобщение, че Синия овал напуска WRC, бе повече от логично да дойде и новината, че Латвала ще бъде съотборник на Ожие.

„Много съм щастлив, че ще карам Polo R WRC в Световния рали шампионат”, коментира Латвала. „Решителният подход на VW ме убеди да приема това предизвикателство. Времето, прекарано във Ford, беше много ценно за мен и искам да благодаря на всички, които ме подкрепяха през изминалите години. Съвсем не ми беше лесно да се сбогувам с тях. Същевременно виждам това предизвикателство като едно ново начало за мен.”

Себастиен Ожие и Яри-Мати Латвала са може би двамата най-бързи рали пилоти в момента, но и сравнително рискови, особено финландецът. Това може да изиграе лоша шега на заводския тим на VW, който през първата си година определено се нуждае от завършени състезания, а не от етапни победи. Същевременно в дългосрочен план това е най-силната пилотска двойка.

Подписът на Латвала означава, че Андреас Микелсен няма да бъде титуляр на VW, но е много вероятно той да получи третия автомобил на германците. Същевременно пък се отваря едно пилотско място в екипа на M-Sport, който ще поддържа бившите заводски Fiesta RS WRC догодина. Най-сериозен кандидат за него е естонецът От Танак.

Коментари
comments powered by Disqus