Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Peugeot се завръща на Дакар с 2008

27.03.2014 15:24
Туит
Peugeot 2008

Peugeot обяви официално, че ще участва със заводски тим в "Дакар" догодина. Карлос Сайнц и Сирил Депре ще карат новия прототип, базиран на 2008.

След участието на Peugeot в "Пайкс Пийк" миналата година моментално плъзнаха слухове, че французите работят по заводска програма за "Дакар". Стефан Петерхансел и Себастиен Льоб бяха фаворити за двете титулярни места, а 208 - за базов модел. Тогава ръководството на Peugeot Sport отричаше да има подобни планове и все пак компанията е гласувала наскоро завръщането на отбора в най-популярния рали рейд и го обяви официално тази седмица.

Най-голямата изненада е базовият модел, който ще се използва за развитието на прототипа. 208 е в основата на всички спортни проекти на Peugeot понастоящем, но за "Дакар" французите ще разчитат на малкия SUV 2008. Повече технически подробности за състезателния автомобил ще бъдат оповестени по време на автосалона в Пекин в средата на април.

Не по-малко любопитен е и изборът на пилоти. Петерхансел явно ще продължи сътруничеството си с X-raid и ще изпълни подписания наскоро договор. Льоб пък ще се концентрира върху програмата на Citroen в WTCC. Вероятно това е причината Peugeot да се спре на двукратния рали шампион Карлос Сайнц. Не е изключено и от Red Bull да са настоявали за испанеца, тъй като компанията за енергийни напитки, която е негов личен спонсор, ще бъде част от проекта на Peugeot.

Red Bull финансира и Сирил Депре, който след фиаското с Yamaha тази година ще смени категорията. Петкратният победител при мотоциклетистите ще бъде другият титулярен пилот на Peugeot в рали-рейд програмата. Все още не е ясно кой ще бъде навигатор на Депре и дали французите ще ограничат отбора си до два автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus