Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Стандартизирани двигатели във Формула 1

17.10.2008 11:06 1
1
2571835744
Туит

ФИА въвежда стандартизирани двигатели във Формула 1 за сезони 2010, 2011 и 2012.

Миналата седмица Макс Мозли заяви, че най-ефективният механизъм за намаляване на разходите в спорта е стандартизацията на силовия тракт. Мнозина класифицираха изказването на президента на ФИА като спекулация, като опит за провокиране на други промени на предстоящата среща в Женева, където FOTA и Международната федерация ще дискутират бъдещето на спорта.

В петък следобед обаче, по време на китайската Гран при, ръководният орган на Формула 1 публикува официално изявление, в което се казва, че стартира тръжна процедура за определяне на единния доставчик на двигатели и скоростни кутии.

„ФИА отваря днес тръжна процедура за определяне на външен доставчик на двигатели и предавателни кутии, които участниците в шампионата на ФИА Формула 1 ще използват през 2010, 2011 и 2012 година. Резюме на търга и изискванията ще бъдат публикувани скоро на уебсайта на ФИА”, се казва в официалното изявление на организацията.

По-късно ФИА даде допълнителна яснота около концепцията. „ФИА желае да коригира правилника, за да може всички отбори да използват стандартизирани двигатели", коментира говорителят на федерацията.

"Доставчикът ще определи конструкцията, но същевременно ще предоставя напълно функциониращо двигатели или подробното им устройство, за да могат производителите да конструират сами стандартизирания двигател. Ако участниците изберат сами да изработват двигателя или части от него, номинираният доставчик ще съдейства на ФИА, за да бъдат конструирани всички компоненти по заложената схема и динамичните им показатели да се вместват в съответните граници.”

Преди седмица производителите категорично се изказаха против въвеждането на стандартизирани агрегати и дори коментираха евентуално оттегляне от шампионата при положение, че идеите за унифициране на силовия тракт бъдат реализирани. Интересен е и фактът, че ФИА застава на позиция още преди така очакваната среща на Асоциацията на отборите във Формула 1 (FOTA) и Макс Мозли  да бъде реализирана.

Коментари

Eksp
Ами заложи :) Въпреки, че като се има предвид откъде си едва ли би дал пари :) Според мен състезанието беше скучно, но не страдам от това. Беше спечелено с пълната доминация на пилота и на отбора.

comments powered by Disqus