Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: V6 турбодвигатели във Формула 1 от 2014

22.06.2011 19:56
Туит

Настоящите 2,4-литрови V8 атмосферни мотори ще бъдат заменени от 1,6-литрови V6 с турбо, но това ще се случи през 2014 г.

По първоначален план замяната на настоящите двигатели трябваше да се осъществи през 2013 г. и то с 1,6-литрови редови четирицилиндрови турбо. Mercedes, Ferrari и Cosworth обаче не бяха съгласни с подобна промяна и пледираха най-малкото за отлагането й, докато от Renault твърдо настояваха първоначалният план да бъде реализиран.

Компромисното решение, до което са стигнали четирите компании, е работният обем да бъде запазен, принудителното пълнене – също, но архитектурата да бъде V6 и всичко това да се случи през 2014 г., а не през 2013-а. Зелените технологии, които трябваше да съпътстват трансформацията от 2,4 V8 към 1,6 редови турбо, остават валидни въпреки избора на различна архитектура.

Комисията по Формула 1 към ФИА е приела предложението на доставчиците на двигатели на своето заседание днес в Лондон и предстои Световният съвет по моторните спортове да ратифицира промяната.

Коментари
comments powered by Disqus