Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: WRC минава на атмосферни двигатели

17.03.2009 17:30 3
3
2571840859
Туит

Световният съвет по моторни спортове към ФИА взе окончателното си решение относно бъдещите WRC автомобили. От 2010 година в Световния рали шампионат ще участват стандартни S2000, оборудвани единствено с аеродинамичен кит.

Последното становище на Международната федерация по автомобилизъм относно WRC машините за сезон 2010 предполагаше използването на настоящите Super 2000, но оборудвани с допълнителен аеродинамичен кит, турбокомпресор и някои минимални промени по механиката (т.нар. план S2000+). На редовната си среща днес обаче Световният съвет по моторни спортове взе решение от 2010 година автомобилите в клас A8 да представляват стандартни „супери“ с двулитров атмосферен двигател, чиято промяна ще засяга единствено аеродинамиката.

Ще бъдат затегнати допълнително правилата за използване на резервни компоненти, максималните обороти на двигателите ще останат ограничени на 8500, като целта на промените е до болка позната – ограничаване на разходите.

Настоящите WRC автомобили също остават валидни, но до края на сезон 2010. За периода 2011 и 2012 ще се използват единствено модифицираните „супери“, а за 2013 ФИА планира въвеждамето на нова драстична промяна – 1,6 литрови турбодвигатели.

Понастоящем S2000 попадат в клас N4 и са валидни за шампионата на ФИА за серийни автомобили P-WRC. Най-силните представители са Peugeot 207 S2000, Abarth Grande Punto S2000 и новата Skoda Fabia S2000. Готови S2000 имат още Toyota, Volkswagen, Opel, MG, Proton и Лада. IRC сериите, които представляват нискобюджетна алтернатива на WRC, са базирани именно на S2000 категорията.

Коментари

pfuu pisuri
da e kak moghe takava glupost da pusnat da sa sastezavat s magare6ki karu4ki nakraq, ko 6e namalqt razhodite nqma li ! ahhaha.ne si li e da 4ue6 zvuka na 2.0 turbo 6e mi lipsvat starite godini

Кирил
Поне в БГ, ако все пак сме кръг от WRC, ще можем да гледаме истинските WRC автомобили. Кефя се на суперите, ама толкова да орежат А8, вече е прекалено!

razbiracha
tova sa palni pomiari ,da pusnat 900kb WRC

comments powered by Disqus