Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално замразиха двигателите. ФИА ще съди The Sunday Times

07.12.2007 18:12 4
4
2571819296
Туит

Световният съвет по моторни спортове към ФИА потвърди официално „замразяването” на двигателите във Формула 1 за срок от 10 години.

Между 2008 и 2017 година всеки тим ще има право да използва единствено дизайнът на двигателите, с които бяха оборудвани техните болиди през сезон 2007. Отборите ще трябва да предоставят информация за конструкцията на агрегатите си не по-късно от 31 март 2008 година, се казва в официалното съобщение на ФИА.

На третото издание на специализирания форум за бизнес в областта на моторните спортове в Монако Макс Мозли обясни причините за предстоящата пълна забрана за разработки върху двигателите. „Нямаме полза от по-нататъшно развитие на двигателите. В момента те са ограничени на 19 000 оборота – лимит, който не може да достигне нито един сериен аналог. Звукът му е добър, надежден е, а за наш късмет шестте частично замразени двигателя, които в момента се използват във Формула 1, имат сходни характеристики”, коментира президентът на ФИА.

Днес Световният съвет по моторните спортове (WMSC) взе решение да ограничи отборите по отношение използването на аеродинамичните тунели. От 2008 година напред всеки тим ще има право да използва максимум един аеродинамичен тунел, като се забранява съоръжението да работи в 24-часов цикъл. Приети са и някои други промени в техническия правилник на Формула 1, които ще бъдат детайлно представени на 11 януари 2008 година.

В официалното съобщение на ФИА се казва, че KERS-системите за възстановяване на енергията, които ще се появят във Формула 1 през 2009 година, ще бъдат най-свободната зона откъм технически рестрикции.

Финалът на изявлението е твърде нестандартен: „WMSC упълномощи ФИА да стартира съдебно производство срещу английския вестник The Sunday Times, където бе публикуван материал, според който Международната автомобилна асоциация е замесена в лов на вещици спрямо екипа на McLaren Mercedes”.

Коментари

BMW
Momcheta, McLaren ne sa pyrvi shtoto sa zaedno sys Mercedes, a Mercedes ne struva!!!

Наше момче
Ами ако английската мафия беше силна като италианската сигурно нещата щяха да са малко по-различни

Asot
Напълно вярно...винаги когато McLaren Mercedes са по-силни от Ферари ФИА се намесва... Когато ФИА не се намеси резултатът е ясен-Ферари 25 години без титла...а уж са голяма фирма и са много силни......

Valeri
Напълно съм съгласен с The Sunday Times!За съжаление Ф1 от много отдавна работи за Ферари!!! ;) :-(|)

comments powered by Disqus