Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Офроудърът Hyundai Tucson получи нов дизелов двигател

04.03.2016 16:50
Туит
Офроудърът Hyundai Tucson получи нов дизелов двигател

Работи в комбинация със седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя

Южнокорейската компания Hyundai разкри в Женева нов двигател за кросоувъра Tucson. В Европа автомобилът ще се задвижва от 1,7-литров дизелов турбо мотор. Задвижващият агрегат генерира 141 к.с. и 340 Нм въртящ момент.

Двигателят работи в комбинация със седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя. Средният разход на гориво е 4,9 литра. на 100 километра. С този мотор автомобилът може да ускори до 100 км/ч за 11,5 секунди.

Базовата версия на всъдехода Tucson с новия двигател е оборудвана със старт-стоп система, като опция се предлагат система за аварийно спиране, система за откриване на пешеходци на пътното платно, функция за наблюдаване на "мъртвите зони" и асистент за следване лентата на движение на автомобила.

Новото поколение Tucson направи своя дебют през март миналата година по време на автомобилното изложение в Женева. Автомобилът получи светодиодни светлини, автоматична система за паркиране, електрически заден капак, панорамен покрив и система за безключов достъп в автомобила. Освен това срещу допълнително заплащане клиентът може да получи вентилирани седалки, мултимедийна система със сензорен екран и двузонов климатроник.

За европейския пазар Tucson е оборудван с най-новите двигатели с работен обем 1,6 литра. Базовата версия е окомплектована с атмосферен мотор с мощност 136 конски сили. Топ модификацията на кросоувъра разполага с турбо агрегат със 176 конски сили.

Освен това европейците ще могат да поръчат Tucson и с дизелови двигатели. Това са 1,7-литровият агрегат със 115 к.с.. с., както и мотор с работен обем 2.0 литра. Последният се предлага в две версии на мощността: 136 и 184 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus