Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ограничават отворите в дифузорите

19.03.2010 13:46
Туит

McLaren, Mercedes GP и поне още два отбора ще трябва да модифицират своите дифузори, след като ФИА наложи ограничения върху размера за отвора на стартиращото устройство, информира Autosport.

По време на Гран при на Бахрейн миналата седмица ФИА повика четири от отборите на стартовата решетка, за да обсъди с тях размерите на отвора в дифузора, предназначен за външния стартер на болидите. Федерацията е допуснала тимовете до участие, въпреки че при тях този отвор е бил значително по-голям и изпълнявал аеродинамична функция, но е подчертала, че подобно решение е некоректно тълкуване на правилника.

Техническият правилник на Формула 1 позволява наличието на отвор в дифузора с цел достъп на устройство за стартиране на двигателя. В него обаче не се споменава нищо за размерът му, ето защо някои отбори се възползваха от този пропуск и на стартовата решетка се появиха твърде екзотични стартери, които да оправдаят съответните отвори. Първият отбор, който пое по този път, бе Brawn GP през 2009 г.

Ползата от подобна конфигурация е, че този отвор позволява оформянето на още един въздушен тунел, който да генерира допълнително аеродинамично притискане, като същевременно гарантира постоянните му нива. За предстоящата Гран при на Австралия обаче част от отборите ще трябва да ревизират своите дифузори, тъй като ФИА е ги е инструктирала писмено какъв трябва да е максималният диаметър и съответно площ на отвора.

Коментари
comments powered by Disqus