Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ОМV Рали Тим България: Старт по вода

17.05.2007 17:05
Туит

ОМV Рали Тим България отпразнува петата си годишнина по твърде нестандартен начин. На картинг пистата в Красна поляна братята Ясен и Дилян Попови и екипажът Вилхелм Кънчев и Петър Петров коментираха своите цели и очаквания за предстоящия сезон, но същевременно предоставиха на присъстващите възможността да се повозят в двата спортни автомобила - Mitsubishi Lancer EVO IX и Peugeot 206 S1600.

Презентацията на ОМV Рали Тим България бе последното официално събитие преди старта на родния шампионат в началото на месец юни с рали “Стари столици”, но и първото по отношение на организация и директна връзка с медиите. Първата част от събитието включваше задължителната пресконференция, на която директорът на верига бензиностанции OMV г-н Раду Капрау представи концепцията на компанията и нейното отношение към рали спорта в Централна и Източна Европа.

“Както своите румънски и словенски колеги, българските OMV екипажи печелят шампионски титли в националните шампионати”, заяви Капрау. “През 2006 година OMV увеличи своето спонсорство в Световния рали шампионат и създаде OMV Рали Тим за Централна и Източна Европа, в който участват най-добрите пилоти от региона. Целта ни бе да дадем възможност на шампионите да се изявят освен на национално, но и на международно ниво. Пожелавам както на Ясен и Дилян, така и на Вилхелм и Петър, късмет и успешно представяне през новия рали сезон.”

OMV Рали Тим в България съществува от 2003 година, когато OMV България започва да спонсорира братята Ясен и Дилян Попови. През 2007 компанията ще застане зад гърба на два екипажа. Първият естествено включва братя Попови, които се състезават с Mitsubishi Lancer EVO IX в група N. Второто дуо е пилотът Вилхелм Кънчев и навигаторът Петър Петров, които разчитат на Peugeot 206 S1600 от клас A6.

Сезон 2005 бе най-успешният период за двата екипажа на OMV Рали Тим. Братята Попови спечелиха втората си национална титла след далечната 1998 година и станаха първите български състезатели с победа на рали в Западна Европа (австрийското рали ОМV Валдфиъртел). Вилхелм Кънчев и Иван Тонев също усетиха шампионската тръпка, но в своя клас N3 с Renault Clio.

След страхотния успех през 2006 година Попови получиха шанс да участват и в Световния рали шампионат на старта на надпреварата в Монте Карло, но за съжаление не достигнаха до финала.

Сезон 2007 отново е изпълнен с големи надежди. Освен че ще се борят за титлата в България, братя Попови пак ще се включат пак във WRC, но този път в Ирландия през месец ноември.

„Рали шампионатът през 2007 година може би ще се окаже най-интересният и интригуващ сезон до сега. Още преди да е започнал реално, той придобива измерения на изключително напрегната и изпълнена с много неизвестни до последния старт борба. През 2006 година имахме много технически проблеми, но това ни е мотивирало двойно, за да се представим по най-добрия начин през новия сезон. Автомобилите ни имат нови технически и логистични оборудвания и подобрения, които също са предпоставка за едно по-добро класиране. OMV Рали Тим ще има сериозна конкуренция за шампионската титла, тъй като шансовете на отборите са изравнени. Тази година ще се изправим и пред още едно предизвикателство - рали “Ирландия”. Избрахме да се включим в това рали, защото то е единственото асфалтово тази година в програмата на PWRC , където ще се състезава отборът на OMV BIXXOL Rally Team. Решението на OMV Австрия да ни включи именно в него не е случайно, защото силата ни е в асфалта”, заявиха братя Попови, които вече десет години са заедно в рали спорта.

Вилхелм Кънчев и Петър Петров също бяха оптимистично настроени. „Всеки един от рали екипажите в групата, в която е и нашият тим, ни бяха конкуренти през миналата година. В новия шампионат те ще участват с подобрени коли с по-нова еволюция, части и двигатели, затова всеки от тях е заплаха за нас. Но този факт не ни притеснява и ще се преборим за шампионската титла. Пожелаваме си тази година късметът да е на наша страна и силният дух и стремеж за победа да ни доведат до купата на националния рали шампионат”, коментира Вилхем Кънчев.

Втората част от презентацията беше значително по-динамична. На картинг пистата в Красна поляна ОМV Рали Тим България бе изградил истинска сервизна зона, в която техническият екип демонстрира базисните процедури за всяко едно състезание. След като автомобилите получиха по един нов комплект гуми, гостите на мероприятието имаха шанса да усетят тръпката на рали надпреварата. Всеки един от посетителите можеше да се повози на навигаторското място в Mitsubishi Lancer EVO IX с пилот Ясен Попов или в Peugeot 206 S1600, управляван от Вилхелм Кънчев. За съжаление малко преди края на демонстрациите над трасето надвиснаха облаци и се появиха първите капки дъжд, които преждевременно охладиха спортните страсти. Стартът обаче вече е даден, и то по вода...
Коментари
comments powered by Disqus