Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Онборд с Карун Чандок на корейската писта за Формула 1

07.09.2010 16:11 1
1
2571880193
Туит

Индийският пилот на HRT Карун Чандок направи първата обиколка на корейската писта, която ще домакинства Гран при през октомври, а сега феновете могат да видят как изглежда тя от гледна точка на състезателите.

Трасето се отличава с дълги прави, тесни завои и близки до очертанията мантинели, подобно на градските писти. „Има добра комбинация от завои“, коментира Чандок, който направи почетния тур с миналогодишния болид на Red Bull.

„Първата част от обиколката има дълги прави, следвани от бавни завои, които трябва да предложат множество възможности за изпреварване. Дългата права след втория завой ще позволи използването на въздушната струя на болида отпред“, смята индиецът.

 

 

„След седми завой пистата се отваря и следват четири високоскоростни криви с промени във височината. Завои 8-9 и 11-12 ще бъдат много интересни за пилотите заради скоростната промяна на посоката“, обясни Чандок, който оприличи част от пистата на тази във Валенсия.

Коментари

Aнонимен
Тоя альо сега е карал най-бързата кола в кариерата си! :D Интересно е как точно той говори за изпреварвания, след като няма и едно във Формула 1! :D

comments powered by Disqus