Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

OnStar отбелязва над 1 милиард заявки от клиенти

30.07.2015 11:14
Туит
OnStar отбелязва над 1 милиард заявки от клиенти

Представена преди близо 19 години като първата в автомобилната индустрия услуга

•    Успешен по целия свят – вашият личен асистент за мобилни услуги
•    24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 и дни в годината – клиентите се свързват с OnStar чрез телефона, с мобилното приложение и от автомобила
•    На челно място - Astra е първият изцяло нов модел на Opel със системата OnStar

OnStar вече регистрира над 1 милиард заявки от клиенти, взаимодействали със системата чрез телефон, с мобилно приложение или чрез вградения мобилен телефон в автомобила. Представена преди близо 19 години като първата в автомобилната индустрия услуга, която е в състояние да излъчи автоматично сигнал за помощ при активиране на въздушна възглавница в автомобила, днес OnStar е в състояние да отключва дистанционно вратите, да зарежда навигационни инструкции за водене по маршрут директно в бордовата система, както и да съставя и изпраща съобщения по електронната поща относно техническото състояние на автомобила.

В момента на всеки две секунти някой клиент по света се обръща към системата OnStar. Tака общият брой на заявките достига до около 5 милиона на месец при обем на базата от абонати от над 7 милиона. Добавете към това още 8,8 милиона взаимодействия на месец чрез мобилното приложение и ще добиете представа в какво удобство и жизнена необходимост се е превърнала системата OnStar от момента на своето представяне на пазара през 1996 година.

“OnStar cъздаде първообраза на активно свързания с околния свят автомобил през 1996 година и до днес остава в авангарда на технологичните нововъведения чрез услугите, предлагани в автомобилите от марките Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac и  скоро Opel по целия свят,” сподели Алиша Боулър-Дейвис, старши вицепрезидент, General Motors Global Connected Customer Experience. “Скоростта, с която услугата достигна 1 милиард контакта с клиенти показва изключителното търсене на модерните комуникационни решения в автомобила и няма никакво съмнение, че следващият един милиард контакта ще бъдат регистрирани още по-бързо.”

Системата за мобилна връзка и услуги OnStar на Opel/Vauxhall ще бъде пусната официално в Европа на 3 август 2015 година

Следващото поколение на Opel Astra, което ще отпразнува своята световна премиера на международното автомобилно изложение във Франкфурт (17-27 септември), ще бъде първият изцяло нов модел на марката Opel, който ще се предлага с OnStar. Системата ще може да се поръча и при моделите ADAM, Cascada, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka и Zafira Tourer на определени пазари. Първата група от пазари, на която ще бъде представена Opel OnStar, ще включва 13 европейски страни – Белгия, Германия, Франция, Великобритания, Ирландия, Италия, Люксембург, Холандия, Австрия, Полша, Португалия, Швейцария и Испания, към които по-късно ще се присъединят и други. Клиентите ще имат възможност да използват пълната гама от услуги, предлагана от Opel OnStar, включително и услугата за 24-часово спешно повикване, безплатно в рамките на първите 12 месеца след регистрацията.

Притежателите на смартфони ще могат да се свързват със своя автомобил дистанционно с помощта на специално приложение. В допълнение към това, Opel OnStar ще оказва помощ на собствениците на автомобили и органите на полицията в случаи на откраднати превозни средства с инсталирана система.

Opel OnStar ще предоставя също на своите абонати месечен бюлетин по електронна поща, включващ най-важните данни информация за състоянието на автомобила. Наред с това, собственикът може да изиска диагностична проверка по всяко време само с натискане на един бутон, с което системата осигурява спокойствие на потребителите преди потегляне на дълъг път.

Абонатите на Opel OnStar в Европа ще могат да контролират изцяло своите лични данни и услугите, които получават от Opel OnStar. Преди активирането на услугата всеки потребител трябва да декларира съгласие с условията за ползване на системата. Освен това, потребителите ще могат да избират свободно дали желаят да разкриват актуалното си местоположение – само с натискане на бутона „Privacy” местоположението им ще бъде прикрито.

Ето как изглежда единият милиард взаимодействия със системата в зависимост от вида на заявките:
 
•    Извършени 5,5 милиона спешни услуги/повиквания.

•    156 милиона заявки от мобилно приложение.

•    Осигурена пътна помощ в повече от 3,9 милиона случая.

•    Издадени над 390 милиона диагностични бюлетина.

Системата OnStar е помогнала дори в носенето на бебета и работи съвместно с NORAD (Северноамериканското централно командване за космическа и въздушна защита) в проследяването на шейната с подаръци на Дядо Коледа на Бъдни вечер.

Преди да стене известна под името OnStar, първоначалното наименование на системата е било проект „Маяк” (Project Beacon). Основната цел на проекта е била интеграцията на безжичните комуникационни средства в автомобила много години преди масовото навлизане на смартфоните.

През есента на 1996 година, системата OnStar дебютира в моделите Cadillac DeVille, Seville и Eldorado. Първоначално гамата от услуги включва спешни съобщения при активиране на въздушна възглавница (Airbag Deployment Notifications), които са в сърцевината на мерките за сигурност и безопасност на OnStar, доразвити впоследствие в автоматичната реакция при катастрофа (Automatic Crash Response), използваща сензори за определяне на тежестта на инцидента и уведомяваща спешния оператор на OnStar за съдействие. Днес системата OnStar отговаря на повече от 100 000 спешни повиквания всеки месец.

Коментари
comments powered by Disqus