Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Опасни ли са газовите уредби?

13.02.2008 07:02 5
5
2571829268
Туит

Сигурни ли са автомобилите, оборудвани с газова уредба? За да отговори на този въпрос, немският автомобилен клуб ADAC подлага снабден с икономична газова уредба Opel Astra Caravan на тежко изпитание.

Краштест: Opel Astra Caravan

Тестовата процедура инсценира удар между спряло превозно средство и автомобил, движещ се със скорост 60 км/ч, при седемдесетпроцентово застъпване на каросериите. За провеждането на теста е избран сценарий, от който произтича реална опасност за газовия резервоар, разположен в пода на багажника. Инспекцията на Astra Caravan след сблъсъка документира съхранена цялост на газовата "бутилка", здраво прикрепена към каросерията. В заключение експертите на ADAC установяват, че такъв тип газова уредба по никакъв начин не застрашава пасажерите.

Огнено изпитание 

В последвалия експеримент товарното пространство на автомобила е залято с бензин, който бива запален. Под задницата на комбито пък са поставени няколко пълни с бензин купички, които да ускорят процеса. Четири минути след подпалването аварийният вентил на резервоара започва да освобождава свръхвисокото налягане. Междувременно салонът на автомобила е обхванат от пламъци и гори от една минута.

Контролирано изпускане

Вентилът продължава равномерно да изпуска газ, докато след десет минути съдържанието му се изчерпва. Струята на горящия пропан-бутан е насочена надолу, което предпазва паркираните в непосредствена близост автомобили. Газовият резервоар остава здрав дори след потушаването на огъня - неговият изпускателен вентил предотвратява внезапното изтичане на газ, с което е елиминирана и опасността от експлозия.

Коментари

БУНТАР
това са най-вероятно желанията лукойл, защото продавам много повече газ, отколкото бензин и печалбите са по-малки, за това НЕ ЗАРЕЖДАЙТЕ ОТ ЛУКОЙЛ (въпреки че много уважам страна като русия, но не съм комунист)

GOGO
Ако говориме за инциденти с газови уредби...да има такива, но процентно са не повече от 1% инцидентите и то от небрежно отношение на собственика им !!! Останалите запалвания са породени от бензиновата система, това го знам от полковник от пожарната, според мен всичко е въпрос на подръжка на системата, 20 ГОДИНИ карам на газ и мога да кажа че една изправна газова уведба е СЪВЪРШЕННО БЕЗОПАСНА !!!

JOSI
PI4OVE AZ SLEDIA V BG I PO SVETA RAZBIRASE DO KOLKO E VAZMOJNO VSI4KI EKSPLOZII S GAZ I POVIARVAITE ISKA IM SE DA NE E OPASNO NO I PRI UDAR I PRI NE REDOVNO PREGLEGDANE UREDBATA GARMI PLOVDIV VARNA I LOM TOVA SA GRADOVE V KOITO E IMALO INCIDENTI 1 PO4INAL .ZNAM 4E E PO EVTINO NO KOLKO EVTIN E 4OVEHKIA JIVOT

WALERI WAJAROW
GAZOWITE BUTILKI EKSPLOADIRAT PRI RAZKASWANE NA WRYZKITE MEZDU ATOMITE KATO SE OTDELQ GOLQMO KOLI4ESTWO ENERGIQ ,ZA DA STANE TOWA BUTILKUTE TRQBWA DA SE PRESIRAT IDEALNO BEZ PRIPUKWANE NA STENATA.A TAKAW UDAR E NEWYZMOZEN A I NE NAPOSLEDNO MQSTO WSI4KI ZNAEM KOLKO LESNO SE KYSA LAMARINATA PRI UDAR I HOPPP PROPANA IZSTI4A NO EKSPOLZIQ NQMA!!

Dinko Ivanov
От 98 година карам 3та кола с газова уредба и съм нямал инциденти.Тези опити и с кола без уредба да ги направят пак ще са същите резултатите .

comments powered by Disqus