Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel ADAM и Mokka тръгват на пазара в Южна Африка

03.09.2014 11:57
Туит

Продажбите на автомобилите на марката с ръст от 54% през първите седем месеца на 2014 г.

Новият Opel ADAM и Opel Mokka ще бъдат представени на пазара в Южна Африка през 2015 година в рамките на глобалната продуктова офанзива на марката Opel, която предвижда премиери на 27 нови автомобила и 17 нови двигателя на съответните пазари в периода до 2018 година.

“Като част от нашата актуална маркова и продуктова офанзива на Opel в Южна Африка, имаме изключителното удоволствие да обявим представянето на два нови модела на марката Opel на южноафриканския пазар през 2015 година. Моделите ADAM и Mokka ще продължат германските традиции на марката Opel, отразени в техния вълнуващ дизайн, завладяващо удоволствие от шофирането и практични нововъведения,” сподели Петер Кюсперт, вицепрезидент и изпълнителен директор продажби и следпродажбено обслужване в Opel Group. “Opel ADAM и Mokka бяха показани за първи път пред публика в Южна Африка в рамките на миналогодишното Международно автомобилно изложение в Йоханесбург (Johannesburg International Motor Show), където бяхме посрещнати от изключително положителни реакции както на потребителите, така и от страна на медиите.”

Марката Opel се радва на възраждане на пазара в Южна Африка, отбелязвайки ръст на продажбите на автомобилите Opel с 54 процента през първите седем месеца на 2014 година. Компанията планира да засили своето присъствие на този пазар, представяйки комнкурентоспособни и вълнуващи нови продукти във всички ключови сегменти на пазара.

“Точните спецификации на двигателите и моделите за местния пазар ще бъдат уточнени окончателно с наближаването на пазарното представяне, но още отсега можем да потвърдим, че както ADAM, така и Mokka ще разполагат с най-новите технологични решения в областта на двигателите, както и с последните новаторски предложения на марката Opel,” посочва вицепрезидентът на GM South Africa Operations Йън Никълс. “Моделът Opel ADAM ще привлече към марката Opel нови поколения потребители и ще разкрие вълнуващия свят от възможности за индивидуално оформление пред водачите, които тъсят в своя автомобил ярки и стилни форми за лична изява.”

Mokka ще разтърси растящия по обем сегмент на малките SUV модели

Гамата на новия модел Mokka, който ще бъде на разположение на потребителите в Южна Африка през второто тримесечие на 2015 година ще предложи вълнуваща комбинация от двигатели и оборудване, съобразени точно със специфичните изисквания на южноафриканските клиенти на компактната SUV категория и предлагащи конкурентни ценови равнища при високи нива на изпълнение и технически характеристики на версиите в цялата гама. Моделът Mokka носи със себе си и вълнуващия и завладяващ дух на изключителното удоволствие зад волана, както и високата прецизност, качество и технологични нововъведения на германските конструктори, които бележат ярък акцент в растящия по обем сегмент на малките SUV модели.

“В Европа вече се радваме на над 270 000 поръчки за модела Mokka – този факт е не само изключително важен за осигуряването на растежа на марката Opel в глобален мащаб, но е и доказателство за конкурентоспособността на Mokka в пазарен сегмент, който бележи стръмен ръст на всички пазари по света. Благодарение на Mokka очакваме към марката Opel да се насочат трайно нова група интелигентни и отворени към новостите клиенти, които търсят модерен малък SUV модел с вълнуващо поведение на пътя и солидното, качествено и технологично авангардно изпълнение, характерно за конструираните в Германия продукти,” отбелязва в заключение Кюсперт.

Точните спецификации и версиите на модела за пазара в Южна Африка ще бъдат уточнени с наближаването на пазарната премиера.

Коментари
comments powered by Disqus