Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Ampera: 36 050 евро в Германия

15.11.2010 10:44
Туит

Opel обяви цената на Ampera за немския пазар. С включен ДДС сумата възлиза на 42 900 евро, но след съответните отстъпки заради екологичния статут на модела крайната цена за клиента е 36 050 евро.

От Opel вече приемат поръчки, като първите доставки са планирани за последната четвърт на идната година. Ampera ще бъде част от моделната гама на германците за 2012 г.

Ampera заимства изцяло техниката на Chevrolet Volt и представлява четириместен хибрид с максимална мощност от 111 кВт при 368 Нм въртящ момент. Първоначалната информация за него, както и за Volt, бе, че представлява електромобил с възможност за удължен пробег с помощта на двигателя с вътрешно горене, който изпълнява единствено функцията на екстендър.

В действителност обаче два електродвигателя (основният и генератора) работят във Volt/Ampera и при определени условия двигателят с вътрешно горене се включва директно към силовия тракт посредством планетарна предавка, но както отбелязват от GM става дума за "индиректно електромеханично задвижване". Идеята е да се запази ресурса на батерията както и динамиката на автомобила, тъй като при високи натоварвания изцяло електрическото задвижване явно не е ефективно.

Коментари
comments powered by Disqus