Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Astra OPC: Хищникът

07.11.2011 11:43
Туит

Най-мощната версия на Astra GTC ще носи традиционното за марката обозначение OPC и ще разполага с двутлитров бензинов мотор, който генерира 280 к.с.

Новият двигател с принудително пълнене Family II е комбиниран с шестстепенна класическа трансмисия, която предава въртящия момент от 400 Нм към предните колела, посредством специално разработения за модела механичен диференциал с ограничено приплъзване. При тази комбинация максималната скорост на Astra OPC достига 250 км/ч. За съжаление в официалното съобщение за модела няма информация за спринта от 0 до 100 км/ч, но ако се съди по характеристиките на двигателя, очакваните стойности са между 5,5 и 6 секунди.

Шасито на Astra OPC е оборудвано със спирачна система на Brembo и FlexRide адаптивното окачване с три режима на работа - Normal, Sport и OPC. Специално подготвеният за модела бодикит, който е комбиниран с 20-цолови алуминиеви колела, пък включва нови брони, прагове, спойлер на задната врата и два трапецовидни накрайника на изпускателната система, интегрирани в масивния дифузор. В салона ви очакват спортни седалки, волан с плоска долна част и модифицирани спрямо стандартната версия контролни уреди.

От Opel все още не са уточнили кога новият модел ще се появи на пазара и каква ще бъде цената му.

 

Коментари
comments powered by Disqus