Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Astra OPC: Кавалерията срещу Focus RS

14.06.2010 12:55
Туит

Opel възнамерява да напомпа новия Opel Astra OPC до 300 к.с. и да го изправи в директна битка срещу най-мощния хотхеч на пазара Ford Focus RS.

Германците са твърдо решени да си върнат загубените позиции след представянето на RS, който остави на заден план битката между настоящия OPC с ST.

Според източниците на Autocar компанията се ръководи от тенденциите на пазара и клиентите, които желаят по-мощни представители сред хечбеците.

Настоящата версия на Astra OPC разполага с 240 к.с., но инженерите на Opel смятат да добавят още 60 „коня“ към кавалерията на 2.0-литровия 4-цилиндров турбо двигател, вместо да преминат към V6.

Допълнителните конски сили на върховата Astra няма да бъдат подплатени от задвижване на четирите колела. За по-доброто усвояване на мощността и по-големия въртящ момент от предната ос и предаването им към пътя ще се грижи електронно контролиран диференциал.

Пазарният дебют на новата Astra OPC се очаква най-рано в края на следващата година. За формите на автомобила би трябвало да загатне Astra Sport GSI (на снимката), който ще бъде представен на автосалона в Париж през септември. Изпълнението OPC със сигурност ще бъде с по-мускулести арки на калниците, по-голям спойлер на третата врата, нови изпускателни тръби и други отличителни спортни елементи.

Коментари
comments powered by Disqus