Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Astra: Седанът е наред

07.06.2012 10:26
Туит

Opel ще разшири моделната линия на Astra с нов седан с четири врати. Продажбите му стартират още този месец.

Първоначално клиентите ще разполагат с възможност за избор между седем двигателя за Astra седан – четири бензинови агрегата (максимална мощност от 74 кВт/100 к.с. дo 132 кВт/180 к.с.), три от които могат да се съчетаят с шестстепенна автоматична предавателна кутия, както и три дизелови мотора с максимална мощност в диапазона от 70 кВт/95 к.с. дo 96 кВт/130 к.с.

Двата извънредно икономични варианта 1.7 CDTI ecoFLEX на Astra седан със система Start/Stop и допълнителни технологии за повишаване на енергийната ефективност съчетават своята внушителна мощ от 81 кВт/110 к.с. и 96 кВт/130 к.с. със само 3.7 литра на 100 километра разход на дизелово гориво. Tова се равнява на емисии на CO2 в размер на едва 99 г/км.

В допълнение към този богат избор от задвижващи агрегати в началото на следващата година новият вариант седан с четири врати на Astra ще може да се възползва и от предимствата, които ще предложи новото поколение четирицилиндрови бензинови двигатели ECOTEC на Opel с работен обем 1.6 литра, принудително пълнене с турбокомпресор и система за директно впръскване на горивото в цилиндрите.

Седанът на Astra (дължина/широчина/височина – 4658/1814/1476 мм) има междуосно разстояние 2685 мм и предлага обширно вътрешно пространство за пътниците. Отделният багажник на новия модел притежава обем от 460 литра – с 90 литра повече от хечбека с пет врати. След сгъване на разделените в отношение 60:40 задни седалки, багажният обем може да бъде увеличен до максималните 1010 литра.

Системата на адаптивните предни светлини AFL+ (Advanced Forward Lighting) с биксенонови фарове и множество модерни функции за осветяване на платното в различни условия и ситуации на пътя имат значителен принос за повишаване на активната безопасност. Адаптивната система на окачването FlexRide автоматично регулира работата на амортисьорите в съответствие с актуалните условия на пътя и предоставя на водача избор между три различни режима – обикновена настройка „Standard”, комфортно ориентирана „Tour” и режим „Sport” с по-изострени реакции.

Изключително ергономичните седалки, получили знак за одобрение от независимата германска организация от ортопедични специалисти в областта на здравето на гърба AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V”), щадят гърба от вредни натоварвания и се предлагат за мястото на водача и това на пътника до него. В допълнение към това новият модел предлага няколко различни инфоразвлекателни системи, които правят пътуването още по-приятно и безопасно. Върховият модел Navi 900 съдържа навигационни карти на повече от 30 европейски държави, както и изчерпателна пътна и туристическа информация, съхранена на SD-носител. 

Коментари
comments powered by Disqus