Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Astra: Три е повече от пет

08.07.2009 12:54
Туит
Opel Astra: Три е повече от пет

Според последните слухове версията на Opel Astra с три врати ще споделя много общи характеристики с публикуваната наскоро официална графика.

На този етап детайлите около тривратия хечбек са твърде оскъдни, но ако съдим по думите на дизайнера му Малкълм Уорд, предната част ще бъде значително по-агресивна от тази при модела с пет врати, въздуховодите ще са уголемени, а дневните LED светлини ще заместят класическите габарити.

„Той (спортният хечбек) ще бъде много драматичен и ще се придържа към скицата. Представете си настоящия модел с три врати и ще разберете колко голяма ще бъде разликата с новия“, коментира Уорд.

Гамата двигатели вероятно ще бъде идентична с тази на петвратия модел. Турбодизеловата линия CDTI включва четири common-rail мотора с работен обем от 1.3 до 2.0 литра и максимална мощност съответно от 70 кВт/95 к. с. до 118 кВт/160 к. с. Четирите бензинови двигателя с работен обем 1.4 и 1.6 литра ще имат мощностен диапазон от 74 кВт/100 к. с. до 132 кВт/180 к. с.

Хечбекът с три врати ще дебютира догодина, като по всяка вероятност ще се предлага и във версия OPC.

Коментари
comments powered by Disqus