Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Corsa GSi: Ново спортно предложение

11.06.2007 15:06
Туит

Opel представи на Barcelona Motorshow (което се провежда между 7 и 17 юни) новата Corsa GSi, която със своя бензинов турбодвигател със 150 к. с. попълва празнината между Corsa Sport 1.7 CDTI със 125 к. с. и 192-те „кончета” на топмодела Corsa OPC.

1,6-литровият Ecotec-двигател с максимален въртящ момент 210 нютонметра според данните на производителя е в състояние да ускорява нахъсания мъник за 8,1 секунди от нула до сто километра в час. Средният разход на гориво трябва да бъде около 7,9 литра на сто километра.

Снижено окачване и максимална скорост 210 км/ч

Максималната скорост се равнява на впечатляващите 210 км/ч. За по-динамичното поведение на пътя на Corsa GSi се грижат спортното окачване и серийната електронна стабилизираща програма ESP. Отпред намаляването на клиренса се равнява на 18 милиметра, а отзад - на 15 милиметра.

В оптично отношение, GSi се отличава от останалите модификации на модела по променената предна престилка, спортната задна броня, спойлера над задния прозорец, боядисаните в цвета на каросерията прагове, хромирания накрайник на ауспуховата система, 17-цоловите колела от алуминиева сплав.

Интериорът демонстрира някои акценти в контрастен червен цвят, спортни седалки, кожен спортен волан и нови предпазни колани. Спортната атмосфера се подчертава допълнително от перфорираните алуминиеви педали. Corsa GSi може да се поръча както с три, както и с пет врати.
Коментари
comments powered by Disqus