Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Corsa: Очаквайте през 2014

17.02.2012 16:25
Туит

Следващата генерация на Corsa ще се появи на пазара през 2014 г. и ще се опита да върне позициите на Opel в малкия клас.

Продажбите на Corsa вече изостават сериозно спрямо тези на VW Polo и Ford Fiesta, а напоследък и Renault Clio диша във врата на модела от Рюселсхайм. Ситуацията обаче трябва да се промени с новата генерация на бившия бестселър.

Тя ще бъде базирана на Gamma II платформата на GM, която в момента се използва за производството на Chevrolet Aveo и Opel Mokka, и ще разчита на новата фамилия Ecotec двигатели с директно впръскване, принудително пълнене и олекотена конструкция. Благодарение на тези две промени се очаква теглото на модела да бъде приблизително с 50 кг по-ниско от това на настоящата Corsa.

Габаритите на мъника едва ли ще търпят сериозни промени, същото се отнася и за архитектурата на задното окачване с торсионна греда. За сметка на това обаче Corsa ще се сдобие със серия от помощници, които за първи път намериха приложение при Insignia и Astra.

Коментари
comments powered by Disqus