Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel е любимата марка за 2014 г. в България

23.07.2014 10:39
Туит
Opel е любимата марка за 2014 г. в България

Конкурсът продължи повече от месец и се състоеше от 34 категории

Opel се нареди на първо място в категорията “Автомобили“ на единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Конкурсът се проведе в три етапа, продължи от 12 май до 23 юни и се състоеше от 34 категории. На първия етап бяха отличени 6-те най-предпочитани марки в различните категории съгласно потребителския вот. На втория етап на провеждане на класацията бяха определени 3-те най-предпочитани марки, а в третия етап потребителите трябваше да отличат по една марка във всяка категория.  

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за отделните марки. Както всяка година до сега, така и тази в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взеха участие над 20 000 потребители.

В проведения тази година конкурс потребителите избраха Opel за тяхна любима марка автомобили.

Коментари
comments powered by Disqus