Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel : Fiat и Маgna “оцеляха” след предварителния подбор

28.05.2009 09:06
Туит
Opel : Fiat и Маgna “оцеляха” след  предварителния подбор

Берлин реши: италианският автомобилен производител и австрийско- канадският производител на автомобилни части получават достъп до сметките на европейското подразделение на GM. Другите двама кандидати – RHJ International и китайската компания BAIC са приканени да подобрят офертите си, съобщи всекидневникът Die Welt.

Все още не e взето окончателно решение относно това кой е най-подходящият кандидат, а министърът на икономиката Карл-Теодор цу Гутенберг коментира, че “са необходими още подобрения” в офертите основнo що се отнася до работните места и връщането на обществените субсидии.

В тази връзка Fiat вече направи важни отстъпки, за да се опита да убеди немските власти в добрите си намерения. Според вестник Frankfurter Allgemeine Zeitung от 10 000 работни места, които торинският автомобилен производител възнамерява  да съкрати, само 2000 ще са в Германия. Освен това от Лингото обещаха да върнат за 4 години 6-те милиарда гаранции върху кредитите, които искат от Берлин.

От своя страна, Magna също ще трябва да обмисли първоначалното си намерение да съкрати 2200 работни места в Бохум.

Според предварителните прогнози Мagna ( която действа съвместно с руския гигант ГАЗ и Sberbank) има предимство пред Fiat, тъй като разполага с подкрепата на немските власти, GM (който не иска да подсили директен конкурент) и синдикатите към Opel.

Коментари
comments powered by Disqus