Във Франкфурт Opel представи новата хибридна студия. Автомобилът би подхождал на всички водачи, чиито ежедневен пробег не надвишава 50 километра.
Архитектурата на превозното средство съчетава литиево-йонни батерии, 120-киловатов електромотор и 1,3-литров турбодизел. Двигателят с вътрешно горене, който е свързан с 26-литров резервоар, служи единствено за зареждане на батериите, чиито капацитет е достатъчен за изминаването на 55 км. За пълното им зареждане с електричество са нужни достъп до конвенционалната електрическа мрежа и търпение в продължение на три часа.Дизайнът на Flextreme говори за роднинска връзка с модела GTC Coupе. Основни акценти в оформлението на каросерията са липсата на колона между отварящите се срещуположно врати, задължителният панорамен покрив и разделеният на две заден капак, който се отваря по изключително необичаен начин. В долната част на задницата е разположена ниша, където са поместени два градски транспортьора Seagway.
Други особености на каросерията включват оформените като бумеранг предни светлини и наподобяващите хриле странични прорези. Предният капак е възкъс, затова и изработеното от поликарбонат челно стъкло е силно изтеглено напред. Задницата на Flextreme е оформена симетрично с издигаща се по средата колона.
Четирите единични седалки са фиксирани единствено в точка от преминаващото през салона продължение на централната конзола. В областта под челното стъкло е инсталиран панорамен дисплей, който прожектира образ от ориентираните в няколко посоки видеокамери, както и данни от инфоразвлекателната система.
Част от основните функции, включително настройките на автоматичната трансмисия, се командват с помощта на тъчскрийн. За съхраняване на своите мобилни телефони, MP3- или iPod-плейъри пасажерите имат на разположение две чекмеджета, в които електронните устройства зареждат батериите си чрез индукция.
Stoyan Zulyamsky
Zdraveite edinstveniqt vupros koito bih iskal da zadam e koga 6te se poqvi tozi avtomobil na pazara?