Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel GT: Завръщането

25.01.2007 16:01
Туит

Opel отново пуска в производство модел с означението GT. За разлика от своя класически предшественик обаче, автомобилът не е купе, а роудстър. Началото на продажбите в Германия е предвидено за началото на месец март.

Този път Opel са създали автомобил, който определено заслужава да се види. С дължина 4,10 метра, широчина 1,81 метра и височина 1,27 метра, предно разположен двигател и задно предаване, GT е класически малък спортен автомобил. Силуетът се доминира от източения преден капак, малката и стегната задница и късите надвеси. При нужда над главите на пасажерите може да се вдигне малък текстилен гюрук с отопляем стъклен заден прозорец. Дизайнът на вътрешността също е сполучлив и напълно класически.

Благодарение на модерни решения като директно впръскване на горивото в цилиндрите, турбокомпресор с охладител на сгъстения въздух и двойно регулиране на разпределителния вал, двулитровият четирицилиндров задвижващ агрегат постига максимална мощност 264 конски сили и максимален въртящ момент 353 нютонметра. За плавността на работата му се грижат два балансиращи вала.

Под напора на турбокомпресора тежащият 1331 килограма  автомобилът се катапултира от място до 100 км/ч за 5,7 секунди, а максималната скорост е 230 км/ч. Въртящият момент се предава на задните колела през петстепенна механична трансмисия. Според производителя средният разход на гориво е около 9,2 литра на сто километра.

Висока мощност и добро оборудване на достъпна цена

Ходовата част на GT също изглежда впечатляващо: междуосието е 2,41 метра, 18-цоловите колела са обути с валяци с размери 245/45, а окачването е с двойни напречни носачи от кован алуминий. Блокиращият се диференциал на задния мост се грижи за наличието на оптимално сцепление. ABS, деактивируем тракшън-контрол, регулируема система ESP и две въздушни възглавници са серийни.

GT се предлага серийно и с неща като радио със CD и управление от волана, електрически прозорци и огледала, климатик, темпомат, електрическо регулиране на седалката на водача, кожен волан, централно заключване с дистанционно и фарове за мъгла. В списъка с опциите остават само лак металик, кожени тапицерии и CD-чейнджър.

Коментари
comments powered by Disqus