Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel GTC Paris: 290 коня? Грешката е вярна

27.09.2010 16:13
Туит

Opel отдавна обяви намеренията си да загатне дизайна на бъдещия Astra OPC на автосалона в Париж с GTC Paris concept и за да са сигурни, че той ще получи необходимото внимание, германеците са го оборудвали с турбиниран 2.0-литров двигател с 290 к.с.

Производителят явно държи да подчертае намерението си да конкурира най-мощния представител на хот хечовете Ford Focus RS. За целта наричаният от Opel "произведение на изкуството" силов тракт ще си партнира с ръчна 6-степенна скоростна кутия, която изпраща мощността към предните колела.

 

 

За по-доброто поведение на пътя германците са интегрирали най-върховните технологии, използвани в компактния клас. Ходовата част има специална архитектура с изключително широка следа. Тя включва съставна торсионна греда с лостова система на Уат отзад, която намалява накланянето в завой, нова усъвършенствана версия на адаптивното мехатронно окачване FlexRide и електронно управляван блокируем диференциал в задвижването на предния мост.

Концептът ще бъде оборудван и със старт-стоп система, която ще намали отделяните вредни емисии и "шума" в градския трафик.

Въпреки че екстериорно GTC Paris не показва толкова открито агресията си като Focus RS, той има нова устремена предна броня, дневни LED светлини, по-мускулести арки на задните калници, спойлер над задното стъкло и огромни 21-цолови колела с карбонови елементи.

В салона могат да бъдат открити спортни волан и седалки с контрастни цветове и шевове, както и метални детайли.

Коментари
comments powered by Disqus