Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia (2017): Новото поколение е по-леко с 200 кг

10.09.2015 15:13
Туит

Нашите ловци на прототипи успяха първи да хванат в обектива модела като хечбек

Opel работи върху новата Insignia, която вероятно ще бъде представена на IAA през 2017. Opel Insignia е на немския пазар от 2008, а през 2013 претърпя доста корекции. Нашите ловци на прототипи успяха първи да хванат в обектива модела като хечбек.

10 см по-дълго междуосие на новия Opel Insignia

Разбира се, Opel ще обнови серията с хечбек и комби под името Sports Tourer. Новият Opel Insignia се базира на платформата Global Epsilon от GM, която позволява с около 10 см по-дълго междуосие, както ексклузивно научи auto motor und sport от бизнес средите. Както и при Astra, новата Insignia също е с редуцурано тегло, автомобилът от средния клас ще тежи с 200 кг по малко, въпреки подобреното оборудване.

Линията на оборудване задава по-малката Astra: телематичната услуга OnStar също ще бъде на борда, както и Matrix светлини или Head-Up дисплей. В техническо отношение новият Opel Insignia ще разполага с настоящите двигатели, които до пазарния старт сигурно доста ще бъдат актуализирани. Едно обаче е сигурно, V6 двигателят отпада. Визуално Opel Insignia наподобява на студията Monza от 2013, но показва също така и стайлинг елементи от новия Opel Astra. Радиаторната решетка е по-голяма, а фаровете и задните светлини са по-тесни.

С увеличените си габарите Opel възнамерява да атакува конкурента Skoda Superb, затова сегашният багажник от 1530 литра е станал по-голям.


Коментари
comments powered by Disqus