Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia (2017) редуцира теглото с 200 кг

13.10.2015 11:05
Туит

Новото поколение се базира на платформата Global Epsilon на GM, която позволява по-дълго междуосие с около 10 см

Opel работи върху новата Insignia, която вероятно ще бъде представена през есента на 2017 на изложението IAA. Opel Insignia е на немския пазар от 2008, а през 2013 претърпя доста ревизии. Нашите ловци на прототипи успяха първи да уловят в обектива новият модел като хечбек.

Новият Opel Insignia с 10 см по-дълго междуосие

Разбира се, Opel ще обнови серията с хечбек и комби под името Sports Tourer. Новият Opel Insignia се базира на платформата Global Epsilon на GM, която позволява по-дълго междуосие с около 10 см, както auto motor und sport успя да разбере от бизнес средите. Както и Astra, така новата Insignia също е с редуцурано тегло, автомобилът от средния клас ще тежи с 200 кг по малко, въпреки подобреното оборудване.

Линията на оборудването е зададена от по-малката Astra: телематичната услуга OnStar също ще бъде на борда, както и Matrix светлини или Head-Up дисплей. Технически, новият Opel Insignia ще бъде оборудван със сегашните двигатели, които до пазарния старт сигурно доста ще бъдат актуализирани. Едно обаче е сигурно, V6 двигателят отпада. Визуално, Opel Insignia наподобява на студията Monza от IAA 2013, но показва също така и стайлинг елементи на новия Opel Astra. Радиаторната решетка е по-голяма, а фаровете и задните светлини са станали по-тесни.

С увеличения си размер Opel възнамерява да се конкурира с Skoda Superb, затова настоящият багажник от 1530 литра е станал още по-голям.



Коментари
comments powered by Disqus