Opel Insignia ще се сдобие с нов двулитров битурбо дизелов двигател. Максималната му мощност е близо 200 к.с. и въпреки това разходът остава в границите на 5 литра за 100 км пробег.
Основен технологичен елемент в четирицилиндровия common rail двигател е системата за каскадно пълнене с два турбокомпресора. Подобни решения засега са ограничени на брой и са внедрени само от няколко позиционирани в по-високи ценови сегменти марки. Opel обаче прави технологията достъпна за много по-широк кръг клиенти, които освен това могат да я съчетаят с предно или с двойно предаване (AWD).
Новият CDTI BiTurbo разполага и с уникална система за междинно охлаждане на сгъстения въздух, благодарение на което максималната мощност достига 195 к.с. при въртящ момент от 400 Нм. Въпреки това разходът на гориво е ограничен до 4,9 литра при 129 г/км емисии CO2 (при версията с предно предаване), което прави Insignia BiTurbo е един от най-ефективните и икономични модели в средния клас. Същевременно спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 8,7 секунди, а максималната скорост достига 230 км/ч.
През новата година, ще бъдат представени още иновативни технологични предложения в гамата на Opel Insignia. Всеки AWD вариант вече ще може да се поръча с ходова част SuperSport, включваща основни елементи на предното окачване от Insignia OPC (Opel Performance Center), в които са специфичните разновидности на конструктивната схема MacPherson (High performance struts или HiPerStrut). В допълнение, новите, основани на радар системи за асистенция на водача, допълнително подобряват нивото на активна безопасност на Insignia.
Insignia 2.0 BiTurbo CDTI се предлага във всички възможни версии на каросерията с цени, стартиращи от 57 000 лева (с включен ДДС, за ниво на оборудване Cosmo).
опел
За пореден път Опел доказа на критиците коя марка е номер едно по отношение на качество и иновации. Фолксваген дори и не го нареждам в класацията, тъй като са светлинни години зад Опел. Най добрият автомобил в класа си в момента е Опел Инсигния :))