Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia EcoFLEX: Гъвкаво решение

19.06.2009 11:24
Туит

Нисък разход на гориво и ниво на емисиите: само 5.2 л/100 км и 136 г/км CO2. Динамичен благодарение на двигателя със 160 к. с. и 380 Нм. Аеродинамичен с един най-добрите коефициенти на обтекаемост - 0.26

Новият Opel Insignia ecoFLEX комбинира най-доброто от два свята – той предлага ниско ниво на емисиите и разход на гориво, без да прави какъвто и да било компромис с динамиката. Въпреки че консумира едва 5.2 литра дизелово гориво на 100 километра, съответстващи на емисии на въглероден двуокис от 136 г/км, автомобилът разполага със 118 кВт/160 к. с. и до 380 Нм въртящ момент. Това е осъществено благодарение на мощния двулитров дизелов двигател от ново поколение със система за впръскване common rail, специално оптимизиран за работа в този модел. 

Както всички двигатели в гамата на Insignia, този с който е оборудвана ecoFLEX, е сертифициран за Euro 5. Благодарение на изключително ниското за своята категория ниво на отделян CO2  - под 140 г/км, флагманът на Opel има предимство по отношение на данъчното облагане в редица европейски държави. Същевременно с това, атрактивното ценово позициониране и изключителната динамика на Insignia ecoFLEX я превръщат в рядко пазарно явление. Ускорението от 0 до 100 км/ч се осъществява за 9.5 секунди, а максималната скорост достига 221 км/ч. В България ценовото ниво стартира от 24 350 евро или само 350 евро над цената на обикновената версия. 

Insignia ecoFLEX седан и хечбек ще се предлагат от дилърите на Opel от началото на лятото на 2009 година. Вариантът Sports Tourer ще направи своя дебют тази есен. 

“Когато определяхме основните параметри и изискванията към Insignia ecoFLEX, ние решихме, че трябва да предложим нещо повече от типичен автомобил с екологична насоченост - той трябваше да гарантира високи динамични качества и да разполага с модерни технологии, по подобие на останалата част от гамата на Insignia. При това ценово равнище моделът няма същински съперник,” отбелязва Ханс Демант, управляващ директор на Adam Opel GmbH. 

Технологията CleanTech подобрява ефективността

Сърцето на модела ecoFLEX е двигателят от новото поколение четирицилиндрови мотори 2.0 CDTI със 118 кВт/160 к. с., представен като част от моторната гама на Insignia през тази зима. Той се оборудва единствено и само със 6-степенна механична предавателна кутия, а предавателното число на главното предаване е по-„дълго” за да се намалят оборотните режими и съответно – разхода на гориво. В допълнение към това, специален индикатор информира водача за оптималния момент за превключване на по-висока предавка, когато системата за управлението на двигателя прецени, че това е подходящо за спестяване на гориво.  

Необходимостта от компенсиране на динамиката при ускорение, поради увеличеното предавателно число на главното предаване, е довела до подбор на по-малки предавателни числа на първа и втора предавка – моделът ecoFLEX достига 100 км/ч само за 9.5 секунди, с което изравнява динамичните си параметри с тези на стандартната версия 2.0 CDTI със 160 к. с. 

Двигателят на Insignia ecoFLEX се превръща в основа за премиерата на специфичната новаторска технология на организация на горивния процес CleanTech. Разработен от инженерите на GM, той дава възможност за постигане на възможно най-ниските нива на емисии и разход на гориво с помощта на електронна система с обратна връзка за анализ и контрол на горивните процеси в цилиндъра. Ключовите фактори за постигането на ниския разход са пиезорезистивните сензори, които измерват налягането във всяка една от четирите горивни камери.

Eдин от най-аеродинамичните седани в света

Insignia ecoFLEX постига забележителна стойност на коефициента на обтекаемост от 0.26 – факт, който показва, че това е един от най-аеродинамичните седани в света, включвайки се по този начин в компанията на далеч по-скъпи автомобили на престижни марки. 

В сравнение със стандартната Insignia 2.0 CDTI, въздушното съпротивление на модела ecoFLEX е намалено с не по-малко от 20 пункта. Основен принос за това имат пет основни фактора – пред задния мост са поставени облицовки на резервоара за гориво, горната част на отвора за охлаждане на радиатора е прикрит, затворен е централният отвор в предния спойлер, намален е просвета на автомобила и е „запечатана” долната част на радиатора.

В допълнение към това, Insignia ecoFLEX е оборудвана със специално разработени от Michelin гуми с ниско съпротивление на търкаляне с размер 225/55 R 17.

EcoFLEX разполага с всички новаторски технологии

Моделът ecoFLEX се ползва от богатата гама новаторски технологии, стоящи в основата на успеха на Insignia. Към изцяло новата мехатронна ходова част на Insignia може да бъде добавена и иновативната система FlexRide, подобряваща стабилността на автомобила и осигуряваща електронно контролирани променливи характеристики на амортисьорите в реално време. FlexRide дава възможност за избор на три режима на работа – като допълнение към стандартната комфортна настройка, може да изберете „по-мекия” режим Tour или да материализирате динамичния потенциал на Insignia ecoFLEX в пълния му размер с избора на режима Sport, който променя както поведението на автомобила на пътя, така и характеристиките на кормилното управление и реакциите на педала на газта.

Друга иновативна технология, която има съществен принос към безопасността и динамиката, е новото поколение на системата AFL+, включваща биксенонови предни светлини. Те се адаптират към пътната ситуация, като превключват между девет различни светлинни режима. Също така, в името на здравето на пътниците в Insignia ecoFLEX, които пътуват често и изминават дълги разстояния, Opel предлага ортопедично сертифицираните ергономични спортни седалки, които освен това имат съвсем достъпна цена.

Opel предлага обширна гама от еcoFLEX модели

Новата Insignia ecoFLEX на Opel се присъединява към гамата от модели на Opel, които предлагат отговорно към околната среда придвижване. Във всяка моделна линия версията ecoFLEX е с най-ниско ниво на консумация на гориво и емисии на CO2. Моделите еcoFLEX, са оборудвани не само с дизелови двигатели, а включват и бензинови версии и модели задвижвани със сгъстен природен газ (CNG).

“В продължение на години, ние се стремим да осигурим достъпни иновативни технологии и да опазваме околната среда на всички нива,” отбелязва Ален Висер, вицепрезидент на компанията Opel. „Вярваме че това е нашата социална отговорност, още повече че клиентите ни стават все по-взискателни и обръщат все по-голямо внимание на този фактор. И двете имат еднакво значение за нас.”

Коментари
comments powered by Disqus