Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia: Към нови висоти

17.04.2008 00:01 5
5
2571831373
Туит

С новия си модел стратезите на Opel се надяват да удовлетворят почитателите на Vectra и да привлекат отново някогашните собственици на позабравения Omega. Премиерата на Insignia ще се състои на автосалона в Лондон.

Общата дължина на Insignia е 4,83 метра - цели 22 сантиметра повече от актуалното поколение на Vectra. Само предният надвес е нараснал с осем сантиметра, за да бъде приведен към новите норми за безопасност на пешеходците. Най-високата точка на силуета достига 1,48 м, а широчината на каросерията отчита 1,85 метра.

Междуосното разстояние също печели от новия формат на лимузината. Неговите 2,74 м надхвърлят аналогичната стойност при Vectra с 37 мм. Обемът на багажника възлиза на 500 литра, а теглото на автомобила е скочило със 100 килограма. От Рюселсхайм обаче обещават оптимизирана устойчивост на шасито против усукване и в случай на удар.

Двигатели с мощност от 110 до 260 к. с.

Insignia ще се продава с гама от 11 задвижващи агрегата. Базов бензинов двигател е 1,6-литровия мотор с мощност 115 к. с. Върховото изпълнение пък притежава 2,8-литров V6, генериращ 260 "коня". Гамата на самовъзпламенителите стартира с модификацията 2.0 CDTI (110 к. с.) и приключва с 2,9-литров "шестак", произвеждащ 260 конски сили.

Освен задвижване на предните колела ще се предлага и двойно предаване, разчитащо на два Haldex-съединителя. Комплексна система ще синхронизира работата на амортисьорите, системата за стабилност ESP, двойното задвижване, както и управлението на двигателя.

Коментари

Genchaka
:) mn e dobra samo 4e ne e sportna samo tova i kuca :)

ceco
az imam novata vectra i sam mn dovolen ot neq no bix probval i tova samo4e kato izlezne sledva6tiq model 2010 e mn po qk :)

F.Petrov
Най-накрая достигнаха до "върха".Дано да не е тлкова паянтова както абсолютно всички модели на ОПЕЛ от края на 80-те до сега.

stamat
hubav Opel

ivan
spored men e po muskulest ot audi a4

comments powered by Disqus