Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia: На върха в Европа

04.05.2009 09:59
Туит

Повече от 100 000 поръчки са получени за новия флагман на Opel. Три специални смени за производството на Insignia през май.

Благодарение на впечатляващата си пазарна премиера новият Opel Insignia вече е лидер в сегмента на средния клас автомобили в Европа. През първото пълно тримесечие от началото на продажбите на Insignia, Opel надмина всички конкуренти в сегмента на средния клас седани в Европа.

Продажбите на новата Insignia в повечето европейски страни започнаха през януари. Заради високото търсене на новия флагман на Opel през месец май се въвеждат три допълнителни смени за производството му в завода в Рюселсхайм. Получените поръчки вече достигнаха числото 100 000.

 “Insignia показва много добър потенциал на завоевател на клиенти на класически премиум марки”, каза Ален Висер, вицепрезидент в General Motors Europe, отговорен за Opel. “Тя е символ на нашата сила и способност, тя показва какво може Opel.”

В Германия Opel отбелязва отлични резултати в средния клас автомобили. Продажбите през първото тримесечие са нараснали с 82% в сравнение със същия период на миналата година.

“С Insignia Opel може да постигне по-добри финансови резултати за всеки автомобил отколкото с нейния предшественик. Това е много важно за бъдещето на Opel,” добави Висер.

Около 56% от купувачите са избрали новото поколение на адаптивните предни светлини (AFL+) с пет режима на работа. Други 80% от поръчките включват DVD навигационна система с цветен дисплей, а 35% – системата на ходовата част FlexRide.

Почти две трети от клиентите на Insignia желаят автомобилите им да бъдат оборудвани с по-големи колела: 40% избират 18-инчови, а всеки трети купувач – 17-инчови. Всеки втори предпочита ортопедичните седалки със сертификат на престижната организация на експертите по ергономия и лекарите в Германия Aktion gesunder Rücken (AGR). Най-успешният двигател е 2.0 CDTI със 160 к. с., поръчван от всеки трети клиент. И на финала, половината от купувачите избират дизелови агрегати.

В момента в европейските дилърствата тече премиерата на комби версията Sports Tourer, която трябва да даде нов тласък за семейството на Insignia. Неговият най-нов член - моделът с ниски вредни емисии Insignia ecoFLEX, предлага комбинация от отлична динамика и ниски нива на CO2 - само 136 г/км. Това е резултат на понижения до 5.2 литра на 100 км разход на гориво. Този модел ще се предлага на пазара от лятото на тази година.

Коментари
comments powered by Disqus