Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia OPC: Горещо

15.04.2009 13:49 2
2
2571842261
Туит

Изключително динамичната версия на Opel Insignia ще дебютира на 7 май в Барселона. Това ще се случи десет години след появата на първия OPC модел (Opel Performance Center).

Opel Insignia OPC (Vauxhall Insignia VXR) ще бъде задвижвана от 2.8-литров турбодвигател, чиято максимална мощност достига 239 кВт/325 к. с. Спортният V6 е куплиран с шестстепенна механична предавателна кутия. Високият максимален въртящ момент от 400 Нм гарантира отлична еластичност дори и при ниски обороти на двигателя. При тези динамични характеристики максималната скорост на Insignia OPC достига до 250 км/ч (електронно ограничена), а ускорението й от 0 до 100 км/ч е шест секунди.

Окачването на Insignia, което поначало се отличава с отлични показатели, е допълнително настроено за варианта OPC, като е понижено с 10 мм в сравнение с височината на версията Sport с двойно предаване (AWD).

Insignia OPC е снабдена и с адаптивната система FlexRide, която се приспособява не само към конкретната пътна ситуация, a и към предпочитанията на водача. Докато при Insignia тази система предлага избор от три режима на шофиране: стандартен, по-комфортен и спортен, версията OPC е насочена определено към водачите, които ценят спортното поведение. Собствениците на версията OPC могат да избират между три различни спортни режима: стандартен, който е и най-комфортният, специален режим Sport и стил на шофиране OPC, който осигурява оптимална динамика.

За първи път и в портфолиото от OPC адаптивната система за двойно предаване Adaptive 4x4 и електронно контролираният й диференциал, ограничаващ превъртането на колелата (eLSD), са стандартно изпълнение. Системата за двойно предаване е настроена да адаптира разпределението на мощността в съответствие със спортната философия на OPC.

С оглед по-високите динамични характеристики на версията OPC, е преработена и спирачната система. Познавачите веднага ще забележат спирачните апарати Brembo и перфорираните 355 милиметрови дискове на предните колела.

Коментари

KOCE
Десо, 6 секунди хич не е малко. За сравнение, супер колите, които струват 3-5 пъти повече, ускоряват за средно 4.5-4.0 секунди.

deso
Много е яка ама с 325кс.Трябваше да ускорява по-бързо!

comments powered by Disqus