Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Meriva: Флексибилен

05.01.2010 10:57
Туит

Opel публикува първата официална информация за новия Meriva. Миниванът е първият модел на компанията, който използва FlexDoor технологията за отваряне на вратите.

FlexDoor позволява задните врати да се отварят в посока обратна на движението под ъгъл от 90 градуса. Въпреки че централната колона е запазена, от Opel гарантират, че тази схема „подобрява значително достъпа на пътниците до задния ред седалки“. За разлика от останалите подобни технологии, като например при Mazda RX-8, Rolls Royce Phantom и Ghost, предните и задни врати могат да се отварят напълно самостоятелно.

Във външния вид на минивана впечатление правят сходството с концептуалния модел и множеството стилистични похвати от новия дизайнерски стил на компанията, намерил своето приложение в Insignia и Astra. Вероятно подобна е и ситуацията в интериора, въпреки че от Opel не предоставят негови снимки. FlexSpace системата за подредба на седалките е ревизирана и позволява трите самостоятелни задни "кресла" да бъдат прибрани с лекота, както и настройвани независимо една от друга.

Някои от интересните решения при новия Meriva са панорамния стъклен покрив, както и FlexRail системата. Тя представлява двойна релса на централната конзола, върху която могат на модулен принцип да се закрепват различни отделения за багаж.

Второто поколение на Meriva е базирано на нова платформа, която има по-дълго междуосие и по-широка следа, което поне на теория означава по-добро пътно поведение и по-комфортна возия. Шест турбодизела и бензинови двигатели в мощностния диапазон от 75 до 140 к. с. ще работят под предния капак. От Opel обещават по-добра с 15% ефективност на силовия тракт спрямо предходната генерация, както и ecoFLEX модификация.

Новият Opel Meriva, който е пряк конкурент на Citroen C3 Picasso, Kia Venga и Honda Jazz, ще бъде официално представен на автосалона в Женева през март.

Коментари
comments powered by Disqus