Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Meriva: Кинестетика

27.02.2008 21:02
Туит

В Женева Opel ще представи студия на нов автомобил от ниския клас - Meriva Concept загатва посоката на бъдещите развойни проекти от Рюселсхайм.

Дизайнът на двувратия прототип демонстрира новите разбирания на Opel в тази област. Доста необичайна например е начупената линия на страничните прозорци, която откриваме и в концепциите GTC Coupé и Flextreme. Освен че притежава чисто естетическа стойност, извивката позволява на пътуващите отзад пасажери по-добра видимост. В задната си част силуетът на Meriva Concept се спуска плавно надолу, придавайки динамично излъчване на каросерията. Стоп-светлините пък напомнят за техния еквивалент в модела Insignia, който Opel ще пусне на пазара тази есен.

Срещуположно решени врати

Нова е и така наречената система flexdoor, при която вратите се отварят срещуположно. Едно от предимствата на това конструктивно решение е улесненият достъп до салона в тесни паркинги и гаражи. За разлика от сравними концепции обаче тук вратите могат да се отварят и независимо една от друга. Под предния капак на студията работи 1,4-литров турбодвигател.

 

Коментари
comments powered by Disqus