Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Meriva отново печели в изследването на J.D. Power

02.06.2014 09:50
Туит

И през 2013 г. компактният ван взе титлата при малките автомобили

Спечелването на титла е доста трудно, но защитата й е още по-тежко начинание. Докато нито един футболен клуб досега не е успял да завоюва отново короната на европейската Шампионска лига, Opel Meriva запазва титлата си като шампион при компактните ванове в престижния анализ на J.D. Power за клиентско задоволство (J.D. Power Customer Satisfaction Report), отново завоювайки най-високата оценка в сегмента. 

В германското изследване за 2014 година J.D. Power VOSS (Vehicle Owner Satisfaction Study, изследване за задоволството на собствениците на автомобили), Meriva получава оценка на одобрение от 80.4 процента, позиционираща специалиста в областта на ергономичния дизайн на Opel пред съперниците, включително Nissan Note и Citroën C3 Picasso. Opel Insignia също кара собствениците си да се усмихват. Флагманът на Opel постига силната шеста позиция в конкурентния среден клас с изключително високия процент на одобрение от 81.7 процента. Това означава че клиентите са изключително доволни от своите Opel Meriva и Insignia.

"Докладът на J.D. Power VOSS е важен индикатор в полето на клиентското задоволство и тези резултати показват, че силната насоченост на Opel към високото качество има изключително положително отражение върху клиентското задоволство,” отбелязва Томас Саймън, вицепрезидент на Opel, отговорен за качеството. “Собствениците – хората, които купуват нашите автомобили – с право са невероятно строги критици дори при най-малките признаци на слабости, така че тези оценки за Meriva и Insignia ни карат да се чувстваме изключително горди. Резултатите са силен подтик да продължаваме да инвестираме в качество и в широката гама от възможности на нашите продукти в реалния живот."

Институция създадена в САЩ – с представителство в Германия от 2002 година

J.D. Power and Associates е една от най-добре известните и уважавани организации за пазарни изследвания в света, а годишните й анализи за задоволството се провеждат в Германия от 2002 година. В доклада на J.D. Power за 2014 година е направено допитване до 18,000 водачи на автомобили за техните мнения и преживявания с помощта на онлайн въпросник. Участниците са управлявали своите автомобили в период от около две години и оценката за задоволство се извършва, ако са налице поне 50 отговора на целия въпросник. Насоките в изследването покриват четири категории: качество/надеждност, привлекателност, стандарти на обслужване и разходи за експлоатация и обслужване.

Премиера през януари 2014 – новият Opel Meriva е още по-добър

Представена през 2010 година, Meriva установи стандарти в своя сегмент с достъпната си гъвкавост и все още е лидер в класа по отношение на ергономичността. Съчетанието от системи като задните врати със задно разположение панти и обратно отваряне FlexDoors които улесняват достъпа до и от автомобила, системата от задни седалки с високо ниво на адаптация FlexSpace, отличните ергономични седалки за водача и пътника до него, високата позиция на седене на всички пътници, патентованата, напълно интегрирана система за превоз на велосипеди FlexFix и различните интелигентни отделения за съхранение на предмети, както и множество други технически решения правят Meriva истински шампион в областта на ергономията. 

Новият Opel Meriva, който имаше премиера на Автомобилното изложение в Брюксел през януари, е още по-атрактивен, елегантен, ефективен и функционален. Той се отличава със свежите си дизайнерски акценти и авангардни технологични решения, които допълнително подобряват комфорта и ефективността. Гамата от бензинови и захранвани с LPG двигатели, както и новото поколение 1.6-литров турбо дизел, вече покриват нивата на бъдещия стандарт за емисии Euro 6. Новият 1.6 CDTI е считан за най-тихия и най-ефективен дизелов двигател в своя клас: версията със 110 к.с. изразходва в комбиниран цикъл едва 3.8 л/100 км гориво, с емисии на CO2, които са под нивото от 100 грама: 99 г/км.

Усъвършенстваните трансмисии дават възможност за по-прецизно и гладко превключване на предавките. В допълнение авангардната инфоразвлекателна система на Opel IntelliLink е бърза и лесна за управление и интегрира функциите на смартфона в интериора на Meriva.

Коментари
comments powered by Disqus