Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Meriva: Влез вътре!

19.01.2010 09:46
Туит

Opel публикува първите интериорни снимки на Meriva от втората генерация. Вътрешното оформление на минивана е заимствано от Astra J, която дебютира през миналата година.

Централната конзола е на практика идентична с тази на Astra, като изключение правят въздуховодите и изнесеният максимално горе дисплей на информационно-навигационната система. Контролните уреди, както и воланът са абсолютно еднакви, което едва ли е изненада с оглед на съвременните тенденции в автомобилната индустрия.

FlexSpace системата за подредба на седалките е ревизирана и позволява трите самостоятелни задни "кресла" да бъдат прибрани с лекота, както и настройвани независимо една от друга. Други интересните решения при новия Meriva са панорамния стъклен покрив, както и FlexRail системата. Тя представлява двойна релса на централната конзола, върху която могат на модулен принцип да се закрепват различни отделения за багаж.

Иновативната FlexDoor система пък позволява задните врати да се отварят в посока обратна на движението под ъгъл от 90 градуса. Въпреки че централната колона е запазена, от Opel гарантират, че тази схема „подобрява значително достъпа на пътниците до задния ред седалки“. За разлика от останалите подобни технологии, като например при Mazda RX-8, Rolls Royce Phantom и Ghost, предните и задни врати могат да се отварят напълно самостоятелно.

Второто поколение на Meriva е базирано на нова платформа, която има по-дълго междуосие и по-широка следа, което поне на теория означава по-добро пътно поведение и по-комфортна возия. Шест турбодизела и бензинови двигатели в мощностния диапазон от 75 до 140 к. с. ще работят под предния капак. От Opel обещават по-добра с 15% ефективност на силовия тракт спрямо предходната генерация, както и ecoFLEX модификация.

Новият Opel Meriva, който е пряк конкурент на Citroen C3 Picasso, Kia Venga и Honda Jazz, ще бъде официално представен на автосалона в Женева през март.

Коментари
comments powered by Disqus